Veitvetklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvetklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Ambrin har håndtert mine utfordringer på en meget god måte. Hun lytter og stiller gode spørsmål, og gir gode råd.

Anbefales ikke

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i omtrent ett år, og har gitt henne mange sjanser til å gjøre om på inntrykket jeg har hatt av henne. Hun virker ikke så interessert i deg som pasient, ser bare på skjermen, spør aldri om hvordan du har det og følger heller ikke opp. Og du får kun være inne hos henne i 3 minutter, skal du prate om flere ting må du bestille ny time. For å få hjelp med en og samme problemstilling har jeg vært hos henne 4 ganger. Den ene gangen får du prate om problemet, neste gang må du ta blodprøver, neste etter der igjen prater man om resultatene på blodprøvene, og er du heldig så får du kanskje prate om hva som faktisk kan være gærent med deg på den fjerde timen.
Hun er også veldig lite tilgjengelig, men det er ikke så rart når hun holder på slik.

Dårlig lege

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg hadde ikke anbefalt dere Linderudklinkken de er useriøse leger de behandler folk dårlig og du må regne med 2 timer vente tid.

Den verste legen jeg har hatt noensinne

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

De lurer pasienter, selv når du bestiller en fysisk konsultasjon, endrer de den til en telefontime som varer 4 minutter, hvor du finner ut at du fortsatt må komme for en fysisk konsultasjon til kontoret en gang til. Du ender opp med to fakturaer til å betale selv om du kun har bestilt én fysisk konsultasjon. Når du prøver å finne ut hvorfor det er slik, får du bare svaret: det er slik systemet er.
Du sier at du har hatt vondt det siste halvåret og du får til svar at det er musklene som gjør vondt, noe som selvfølgelig ikke stemmer! Jeg betalte for to besøk og fikk ingen hjelp! Anbefaler absolutt ikke dette legekontoret!

Uempatisk

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Hadde min første konsultasjon med Ambrin over telefon med video grunnet covid. Hun møtte opp til timen nesten 30 min for sent, og nevnte ingenting da hun endelig var klar. Virket lei og uinteressert. Tok opp problemer rundt psykisk helse med ønske om henvisning til psykolog, og da spurte hun rett ut om jeg hadde selvmordstanker. Når jeg benektet dette sa hun med en gang at «da er det ingenting jeg kan gjøre for deg». Hun snakket ikke noe om problemet jeg faktisk kom med, viste heller ingen sympati. Kald og ufin, verste leseopplevelsen jeg har hatt.