Veitvetklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvetklinikken

En god fastlege

Lege: Nazia Batool Skrevet

Nazia er en utrolig god fastlege, hun gjorde at jeg følte meg trygg og ivaretatt, og ga meg gode henvisninger videre når det trengtes.

Meget dyktig og empatisk fastlege!!

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg har hatt Ambrin som fastlege i snart to år nå. Hun er lyttende og løsningsorientert.
Jeg blir alltid tatt seriøst når jeg har time hos henne. Den desidert beste fastlegen jeg har hatt :-)

Får ikke møte legen

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

I over et år (så lenge jeg har hatt denne legen) er jeg blitt nektet fysisk oppmøte grunnet Covid. Jeg har aldri møtt fastlegen min og det er ikke greit. Det er ubegripelig å nekte pasienter adgang til legesenter i juli 2022 grunnet Covid, og jeg undrer meg over lovligheten. Over nett får man kun bestilt videotime, og hvis man kommer igjennom på tlf så får man beskjed om at man må vurderes av lege over video før man eventuelt går godkjenning til fysisk møte. Dette oppleves veldig ugreit, og jeg har aldri opplevd at en videotime har ført til fysisk time, på tross av at jeg nesten har tryglet på mine knær. Jeg tør derfor ikke ta opp intime problemstillinger med legen siden det føles uverdig over video, og opplever ikke få forsvarlig helsehjelp.

Kunnskapsrik men lite empatisk..

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Dyktig faglig, men ikke så imøtekommende og virker lite interessert i deg. Spør ikke hvordan man har det og viser generelt lite medfølelse..

Veldig trygg og hyggelig lege.

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Ambrin er den første legen som virkelig har lyttet til meg og hjulpet meg med det jeg har trengt. Hun er flink og rask når man trenger å få henvisning til andre steder. Også er hun veldig søt og hjelpsom og det virker som om hun virkelig bryr seg om pasientene sine.