Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Anbefales på det varmeste!

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Ble flyttet til Jan Børre Johansen, når en av de andre på kontoret skulle kutte på listen sin. Da er man alltid litt skeptisk, men det skulle vise seg å bli et positivt bytte. Han lytter og bruker god tid, er flink til å følge opp og alt med et lite glimt i øye. Under min graviditet, foretrakk jeg Johansen fremfor kontroll hos jordmor.
Jeg har flyttet og har dessverre byttet fastlege nå, og passer med det på å anbefale Johansen. Han fortjener den skryt han får!

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Hadde han som fastlege før jeg flyttet. Han lytter, husker det man har tatt opp og snakket om tidligere. Han er veldig dyktig på alt som har å gjøre med muskler og sener, og er ikke redd for å henvise til spesialister ved behov. Han er også opptatt av å få sine pasienter til de beste spesialistene. Han tok mine utfordringer på alvor, og fulgte meg godt opp. Selv om det noen ganger er ventetid, tar han seg også god tid til deg som pasient. Sekritærene er til tider ufine (ringer legen om uvesentlige ting mitt i konsultasjon og kommer inn i rommet mens man er der). Det eneste jeg savner fra Østfold er han som lege.

Lyttende og nøye

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Han har humor, men er allikevel veldig seriøs. Nøye henviser ved behov, lyttende til meg som pasient.
Glad jeg fikk han.

Endelig en som lytter!

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Er så glad for at jeg fikk Jan Børre som fastlege. Han er nøye, spør, men det beste er at han ser på deg når du snakker. Føler at jeg blir hørt.