Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Fastlegen for deg som ikke trenger lege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Legen er helt sikkert bra, alle omtaler tyder på det, men hva skal jeg med en fastlege hvor første tilgjengelige time er om 30 til 60 dager? Booking via PasientSky fungerer ikke (legen har ingen tilgjengelige timer de neste 2 månedene) og mail/SMS tilbys ikke. Dermed er eneste måten å bestille time på ved å ringe legekontoret. Påregn gjerne opp til en halvtime i telefonkø. Dette er rett og slett legen for deg som ikke trenger lege – eller som er glad i å stå i telefonkø for å booke en legetime 1 til 2 måneder frem i tid.

Jordbær og hyggelig

Lege: Ali Ayaz Zafar Khan Skrevet

Lytter til deg og tar deg på alvor. Sjeldent forsinket. Rask med å besvare blodprøver.
Anbefales til alle.

Flink lege

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har hatt Nadeem som fastlege i 7-8 år, selv etter at jeg flyttet til en ny by 30min unna med tog brukte jeg Nadeem i 5 år siden jeg var/er så fornøyd med han. Han er en forholdsvis ung lege, men han har veldig mye kunnskap, han bruker tiden til å høre på deg og man føler seg både trodd og verdsatt i hans selskap. Skulle jeg valgt min fastlege så ville jeg gått for Nadeem, resten av legekontoret er også veldig hyggelig og behjelpelig.

Best

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Han er den beste legen jeg noensinne har hatt!:-) Tar seg god tid, lytter og jeg føler meg alltid forstått.

Empatisk og flink

Lege: Ali Ayaz Zafar Khan Skrevet

Lytter, forstår og løsningsorientert.
Har alltid gode råd og løsninger. Etter lang tid har det kommet en lege som forstår meg.