Hvaler Legesenter

Spjærøy 212 1684 Vesterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Hvaler Legesenter

En ypperlig fastlege!

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Dr. Larsen for ett års tid siden, fordi Rosenlund ligger kun fem minutters gange unna. Jeg var særdeles fornøyd med min forrige lege (Dr. Strøm ved Vincent Medisinske Senter) så jeg tenkte meg om lenge og vel før skiftet, men Dr. Larsen er heldigvis en fornøyelse å ha med å gjøre. Hun tar seg den tid som behøves og jeg har aldri følt at hun har skyndet på meg eller hatt dårlig tid. Hun er alltid vennlig, alltid høflig og jeg har alltid følt at hun faktisk bryr seg. Ingen av delene er, i min erfaring, noe man kan ta for gitt når man tropper opp for første gang på legekontoret.

Jeg angrer slett ikke på valget av Dr. Larsen og føler at jeg trygt kan anbefale henne varmt til andre som vurderer å registrere seg ved Rosenlund Legesenter.

Oppmerksom, lyttende og tar deg på alvor

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Når du kommer inn til Hanne Cicilie får du 100% oppmerksomhet og du føler at du er i trygge hender. Hun er flink til å stille oppfølgende spørsmål til det du forklarer for henne, slik at det ikke oppstår misforståelser. Ingen problemer er for små eller for store og når du forlater legekontoret er det med en god følelse av at du har blitt ivaretatt.

Ikke min fastlege.

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Da min fastlege hadde fri kom jeg inn til henne, en kjempedyktig lege som lyttet til det du hadde å si, stilte utdypende spørsmål og var interisert i det jeg hadde å si. Ble forstått å fikk hjelp.