Logo for OC Bergen Storsenter Tannlegepraksis

OC Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Logo for OC Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Om klinikken

Vi er en tannlegepraksis bestående av seks allmennpraktiserende tannleger og en tannpleier, som tilbyr et bredt spekter av moderne tannbehandlinger.

Med god kapasitet, fleksible åpningstider og en sentral beliggenhet, er vi godt rustet til å møte dine behov.

Vi har korte ventetider og tilbyr akutt hjelp til nye pasienter.

OC Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av OC Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Anbefales

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Ola er en smilende trøndertannlege ( uten bart ) som får pasienten til å slappe av og til å føle seg vel:)
Har du tannlegeskrekk eller er engestelig (slik som meg) så kan du begynne her. Veldig fornøyd med resultatet når jeg har vært hos ham .
Anbefales!

På alle måter svært dyktig.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.

Dyktig og behagelig!

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

En dyktig og behagelig tannlege!
Han er smilende og hyggelig i væremåte og får en til å slappe av. Han er flink å sette sprøyter, informerer underveis og gjør det hele til en bra opplevelse av ett tannlegebesøk. (Jeg har tannlegeskrekk)

Flink tannlege

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Jeg har gått til dette tannlegekontoret i flere år og alltid tannleger jeg er fornøyd med. Lina Hansson har vært min tannlege de siste par årene. Hun er trygg og flink, og er i tillegg veldig hyggelig.

Gir ikke opp.

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Alle mine tannleger opp gjennom tidene har sagt at det å fikse mitt største kompleks blir for komplisert og dyrt. Vi konsentrerer oss heller om det vi kan gjøre noe med. Ble så skuffet hver gang.

Lina sa på første time: Jeg kan fikse det om du vil!
Det var ikke så lett, men hun ga ikke opp før det ble perfekt.
Nå smiler jeg hele tiden.
Er så glad for å ha funnet denne tannlegen.