Tannlegene i Akersgata

Akersgata 51 0180 Oslo
Tannlegene i Akersgata holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene i Akersgata

Tannlege: Linda Evang Skrevet

Drn beste og flinkeste tannlegen,jeg har brukt. Faglig dyktig og proff.
Stiller også med nødtime og oppfølging.

Beste tannlege i hele verden

Tannlege: Linda Evang Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk. Linda har tatt denne skrekken fra meg. Hun er faglig dyktig, rolig og tillitsfull. Jeg stoler fullt og helt på henne. Dessuten har hun en holdning at man skal "spise langsomt av tannsettet." Hun borrer ikke unødvendig.

God opplevelse!

Tannlege: Linda Evang Skrevet

Før første timen med Linda gråt jeg, for jeg hadde gruet meg sånn. Føles jo veldig teit når man er voksen, ikke har vært hos tannlegen på seks-sju år, selv om man vet at man har hull og det som verre er! Men det tok ikke mer enn et par minutter før det gikk over; ingen krisemaksimering eller kommentarer om at jeg burde kommet før, bare rolige og tydelige forklaringer av hva som må til.

Hun er nøyaktig og forsiktig, forklarer og spør om det føles greit, informerer om pris og prosess. Det er ikke noe problem å slappe av i stolen hennes- jeg er veldig fornøyd.

Ble til og med oppringt fra forværelset en gang hun var forsinket, så jeg slapp å sitte på venterommet i 45 minutter.

Veldig betryggende.

Tannlege: Linda Evang Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men det føles mye mindre skremmende etter at jeg begynte å gå til henne.
Hun er veldig flink til å fortelle hva hun skal gjøre, og er VELDIG hensynsfull.
Vil virkelig anbefale henne for de som har tannlegeskrekk!
Virker som hun kan sitt fag.

Bra, effektiv og forklarer alt hun gjør

Tannlege: Linda Evang Skrevet

Hun beklager når hun er forsinket, arbeider raskt, forklarer og viser alt og er ikke dyr.