Tannlegene i Bogstadveien 51

Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Den beste tannlegen

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Jeg har nå gått fast til Mai i ti år. Hun er den absolutt beste tannlegen. Selv jeg nå har flyttet fra Oslo, velger jeg å dra dit for sjekk. Har også anbefalt henne til flere venninner, som også er superfornøyde. Hun er også super med barn. Jeg hadde litt tannlegeskrekk før, men etter jeg begynte her, så er den borte! Kontoret er også veldig fresht og hyggelige damer i resepsjonen.

Terningkast seks

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Det er ikke lett for en vanlig pasient å vurdere om tannlegen er dyktig eller ikke. Likevel - etter å ha gått til Mai i flere år, er jeg trygg på at førsteinntrykket mitt av henne er riktig. Mai er rett og slett helt topp. Hun er ikke bare vennligheten selv. Hun er også superflink. Hun er grundig, tar seg tid, jobber systematisk og effektivt, stresser ikke. Snakker akkurat passe mye (lite). Hvis det er aktuelt, foreslår hun alltid å prøve et enklere alternativ før et mer omfattende. Og hittil har de enkle holdt. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Helt topp

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Føyer meg til alt det som står i de andre anmeldelsene! Hyggelig, flink og proff på alle vis.

En drøm for de med tannlegeskrekk vil jeg tro.

Dyktig og imøtekommende

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Eirik er utrolig hyggelig og imøtekommende, og det oppleves trygt å sitte i stolen hos han. Han forklarer alt nøye, og svarer godt på alle spørsmål man måtte ha. Tar seg god tid og ser mennesket i pasientstolen.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Mai er en utrolig dyktig tannlege, men også en behagelig og hyggelig tannlege som gjør at man nesten "gleder" seg til neste time. Vil anbefale henne på det varmeste!