Tannlegene i Bogstadveien 51

Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Tillitfulll og trygg behandling

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Rolig, forklarende, hyggelig, hensynsfull, nøyaktig og dyktig. Alltid gode tips og råd for videre behandling. Profesjonell og jordnær.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Eirik er utrolig dyktig og får meg til å føle meg trygg i tannlegestolen. Han er nøye, forklarer, og en veldig behagelig væremåte.

Anbefales virkelig !!

Fantastisk dyktig og nøye

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Aldri hatt en SÅ god tannlege før.

Eirik Huseby er dyktig, trygg, nøye og tar seg tid uansett situasjon - utrolig tålmodig. Her er absolutt ingenting skambelagt, flaut eller dumt å ta opp eller spørre om. Eirik har alltid gode svar og forklaringen og utøver fantastisk arbeid. Her er du trygg med alt det måtte være.

I tillegg er tannlegekontoret alltid pent, lyst og romslig med veldig hyggelig personale.

Anbefales på det varmeste!

En helt fantastisk bra tannlege

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Dette er en tannlege jeg anbefaler alle å gå til! Jeg hadde ikke vært hos tannlege på flere år, og har tannlegeskrekk. Hos Mai fikk jeg super behandling. Hun er omsorgsfull, oppmerksom, og skånsom i behandlingen hun gir. Aldri før har jeg fått så god behandling hos en tannlege. Henne vil jeg benytte så lenge hun holder på!

Veldig flink og hyggelig tannlege!

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Har gått regelbundet hos Mai i over ti år. Hun er meget flink og hyggelig tannlege. Følger meg alltid trygg og sikker på at hun utfører en god jobb. Rekommanderes!