Odontia Varna Tannlegesenter

Odontia Varna Tannlegesenter holder til i Moss

Siste vurderinger av Odontia Varna Tannlegesenter

Meget fornøyd

Tannlege: Ingebjørg Lunde Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk og vil helst ikke få vondt hos tannlegen. Ingebjørg er utrolig blid og veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis, noe som hjelper til å roe nervene. Jeg er veldig fornøyd med de behandlingene jeg har tatt hos Ingebjørg (rotfyllinger, vanlige årskontroller og fiksing av fyllinger), hun bruker god tid og gir gode tips og råd om tannhelse.

Anbefales alle med tannlegeskrekk

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Tar hensyn til angst. Beroligende og veldig tillitsvekkende. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år pga redsel og gruet meg veldig. Men her fikk jeg bestemme alt selv og styre fremgangen og fikk alt nøye forklart og følte meg trygg. Og ingen smerte ! Hvis du er redd, gå til han her .

Imøtekommende og beroligende

Tannlege: Martine Norheim Bachke Skrevet

Martine er ei veldig hyggelig dame, som har peiling på det hun gjør, og svarer på det du måtte lure på. Hun tar seg god tid og bryr seg om at du skal ha det godt nedi tannlegestolen.

Beste tannlegen man kan tenke seg!

Tannlege: Rune Børslett Skrevet

Børslett er en meget kompetent og dyktig tannlege, som lett får pasienten til å føle seg vel. Han er imøtekommende, kunnskapsrik, omgjengelig og ikke minst lytter til pasienten. Han er god på å forklare, man føler seg godt ivaretatt. Børslett er også autorisert til å sette botox. Om man trenger å få satt botox, gå til han, han er svært dyktig. Er det noen som er eksperter på muskulatur i toppdelen av kroppen, så er det nettopp tannleger. Børslett er en fantastisk dyktig tannlege, selv for de med tannlegeskrekk. Han utfører jobben på en rolig og skånsom måte, med god kommunikasjon med pasienten.

En veldig behagelig og profesjonell tannlege

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Lars -Fredrik Gjølstad fremstår som en vennlig og dyktig fagperson. Han tar seg tid til å forklare og gir gode og utfyllende svar på pasientens spørsmål.