Odontia Varna Tannlegesenter

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Odontia Varna Tannlegesenter holder til i Moss

Siste vurderinger av Odontia Varna Tannlegesenter

Rask, nøye og behagelig tannlege!

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Hyggelig velkomst og liten ventetid. Lekre lokaler og moderne utstyr.
Veldig hyggelig og blid tannlege som kan sitt fag og er nøye med å følge godt opp. Jobber raskt og effektivt, og resultatet blir pent!
Kjempefornøyd!

Beste tannlegen!!

Tannlege: Rune Børslett Skrevet

ALLTID tid når jeg trenger det, svarer på spørsmål, tar seg god tid, hyggelig, omgjengelig! Og ikke minst så er han rolig og beroligende ovenfor meg som hater sprøyter og alt dem skal putte inn i munnen! kommee aldri til å bytte tannlege!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Akkurat kommet hjem etter tannlegebesøk med min eldste datter på 14 med tannlege-skrekk, som skulle trekke tenner pga regulering. Vi valgte av diverse dårlige erfaringer med skoletannlege og gjøre dette privat. Fordi vår "faste"(og flinke) tannlege på senteret er i videreutdannelse fikk vi time hos Lars. Uker med gruing ble gjort til skamme, pasienten ble tatt fantastisk imot. Rolig,behaglig og dyktig, mamma han var helt fenomenal ble sagt i det vi gikk ut. Neste ukes time ofres ikke en tanke!

Fantstisk!

Tannlege: Ingebjørg Lunde Skrevet

God informasjon underveis og trygg og profesjonell behandling hele veien. Alltid vært litt engstelig for å gå til tannlege, men hos Ingebjørg følte jeg meg trygg og ivaretatt. Anbefaler alle som setter pris på gode varige resultater et besøk hos Ingebjørg Lunde!

Rolig og tydelig tannlege

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Etter besøk hos tannlege sitter jeg igjen med et kjempegodt inntrykk. Har vært hos flere tannleger her på tannklinikken IG er like fornøyd hver gang. Blir også tatt imot av hyggelige tannlegeassistenter .