Maxis Tannklinikk

1 vurdering

Siste vurderinger av Maxis Tannklinikk

Skrekk og gru

Tannlege: Silvana Stanojevski Filinas Skrevet

Kanskje den mest ufyselige tannlegen jeg har har vært borti siden de gamle skoletannlegene. Skulle fikse en tann som knekt, og med en god dose tannlegeskrekk, så forventer jeg at dette blir tatt hensyn til når det blir opplyst om. Dama var så rå og brutal. Ville i utgangspunktet ikke gi bedøvelse, men heldigvis så kjente assistent meg og fikk tilslutt overtalt ho til bedøvelse. Noe som gjorde ho irritert. Ho borra i vei og jeg skreik til for ho kjørte borret i tannkjøttet. Fikk beskjed om å ta med sammen når tårene ufrivillig begynte å renne og kroppen rista ukontrollert i skrekk. På toppen av det hele så ble den nye delen av tanna et misfoster av en tann. Alt for liten og kort i forhold til resten av tennene. (Noe jeg fikk rettet opp i hos en annen tannlege). Så styr unna, såfremt du ikke liker å bli behandla av en person som ikke kunne brydd seg mindre om deg som pasient.

Den beste tannlegen

Tannlege: Kristina Kjøstvedt Skrevet

Kristina er blid, hyggelig og faglig dyktig. Hun forklarer hva hun gjør, og hvilke lyder og lukter som vil komme så det aldri er noen overraskelser. Veldig fornøyd! Med henne er det faktisk hyggelig å være hos tannlegen :)

Behagelig og kunnskapsrik

Tannlege: Ina Helgesdatter Aslaksen Skrevet

Hun er nøye, flink og behagelig, og gir god informasjon underveis om det hun skal gjøre. Utførte en grundig tannstensrens og la en fin fylling, kan anbefale henne på det varmeste.

Nja...

Tannlege: Ina Helgesdatter Aslaksen Skrevet

Helt grei, men ikke særlig god på litt krevende tannjobber. Ellers ei hyggelig dame. Men passer best til de enkle og lette oppgavene.