Tannklinikken i Dreggen AS

Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Professionell og dyktig tannlege

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Veldig sjeldent får man anledning til å bli behandlet av en slik imøtekommende, omsorgsfull og profesjonell tannlege som Hilde og hennes assistent, Hege. Jeg fikk en veldig effektiv og god behandling hos dem. Kom innom på grunn av langvarige smerter i tannkjøttet. Hilde forklarte meg alt hun gjorde i løpet av behandlingen, fant løsning på problemet og ga meg en god veiledning for fremtidig tannhelse. Jeg kommer definitivt tilbake hit. Vennlig atmosfære, måten man blir behandlet på, kunnskapsrike spesialister... alt er helt topp. Anbefaler på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Peter Nygård Skrevet

Besøkte tannlegen etter altfor mange år siden sist for å ta igjen mye etterslep i behandlingen.
Peter ser løsninger i stedet for problemer, og gir god informasjon om hva som kan gjøres for å reparere skadene.
Gjennomfører behandlingen mer skånsomt enn hos tidligere besøk andre plasser.
Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gikk hit tidligere.

Fantastic Dentist!

Tannlege: Julie Kristine Jensen Skrevet

Dr. Julie K Jensen is obviously in the top tier of her profession. I have had my fears and faith restored in going to the dentist once again. Highly recommended for anyone who wishes to find a new dentist who is also down to earth and funny to choose Dr. Julie K Jensen. 20/10

Verdens aller beste tannlege

Tannlege: Peter Nygård Skrevet

For en utrolig dyktig tannlege, pedagog og medmenneske. Har du dårlig erfaring med tannleger? Book deg en time hos Peter og du vil snart være helbredet.

Kan ikke takke deg nok Peter. Alle tannleger burde være flue på veggen hos deg. Stå på!

En tannlege som ser deg

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Jeg var hos Hilde for første gang i dag, men hun så meg fra første sekund. Atmosfæren var utrolig behagelig og god. Hele veien forklarte hun hva hun gjorde, når noe skulle lage lyd og hvor lang tid ting tok. Ellers brukte de også en ny form for bedøvelse, som er det mest behagelige jeg har opplevd av den slags. For en med tannlegeskrekk betyr dette veldig mye, og jeg trengte ikke engang om å be om noe av det. Jeg har vært hos forskjellige tannleger nå i 8 år, men denne gangen kjenner jeg at dette blir min faste tannlege herfra og ut. Tusen takk!