Tannklinikken i Dreggen AS

Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Tannlege jeg er trygg på.

Tannlege: Janne Andvik Skrevet

Veldig flink tannlege. Som får meg med tannlegeskrekk til å slappe av. Har full tillit til henne. Flink å gi råd ang mine tenner som står veldig tett.

Fantastisk🤗

Tannlege: Einar Eikeland Skrevet

Dreggen tannlegesenter kan virkelig anbefales å gå til. Det er bare smilende hyggelige personale der som virkelig får deg til å slappe av. Min tannlege Einar eikeland får deg til å føle seg virkelig avslappet i stolen. Han gir mye trygghet og god atmosfære når man ligger der i stolen. Jeg sliter selv med angst og går man inn til han så forsvinner angsten. Så takk for at du er en knallgod tannlege 🤗

Flink- behagelig- omtenksom!😊👍👍

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Har vært så heldig med tannlege teamet mitt Hilde og Hege, som alltids møter deg med et stort smil og vennlighet. Det er like behagelig å sette seg i tannlegestolen hver gang , i visshet om at du blir best mulig behandlet og ivaretatt. Har ikke tannlegeskrekk, men dersom noen der ute kvier seg for å gå til tannlegen, vil jeg sterkt anbefale å gå til Hilde og Hege. Har aldri mistet en fylling jeg, bare blitt fylt med kjærlig pasientomsorg på øverste hylle. Takk Hilde og Hege for deres unike pasientbehandlig👍😊

Beste tannlegen i Bergen

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Fantastisk tannlege, her tar de vare på kundene.
Meget god service og oppfølging.
Trenger man akutt time er det bare å ringe kveld/helg så hjelper de deg.

Enestående tannlege

Tannlege: Peter Nygård Skrevet

Peter er den beste personen jeg har møtt og erfart blant helsepersonell i løpet av livet. Han er genuint empatisk og skjønner/respekterer mitt behov for å skjønne hva han gjør, hvorfor, synliggjøre og begrunne hvordan han tenker, i tillegg til at han lærer meg ting om faget sitt som er relevante for min behandling. Han har et vesen som er så behagelig at jeg mentalt kan trekke han frem når jeg er i kontakt med mindre kompetent helsepersonell - som en påminnelse om at det er mulig med så mye bedre. Jeg blir sjelden trygg på mennesker generelt og enda sjeldnere på mennesker som forvalter makt i kraft av sin stilling - Peter er unntaket. Og for det, i tillegg til trygg og god behandling , er jeg veldig takknemlig.