Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Grundige og behagelig

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Tar seg god tid og gir god e råd. Følger opp mot spesialist når nødvendig. Tar en alvorlig.

Veldig bra!

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

En dyktig og inkluderende lege!
Han lytter til det jeg sier samtidig som han stiller relevante spørsmål.
Han er meget grundig og oppfølgingen er svært god.

Veldig bra!

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Veldig dyktig lege, som tenker helhetlig. Kroppen består av både psykisk og fysisk helse, og disse to tingene henger "i hop". Han er flink til å henvise videre der han tenker at andre har bedre kompetanse el utstyr, til spesialister/sykehus,

En fantastisk lege!

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Alltid god tid, imøtekommende og tillitsskapende. En god følelse av å bli sett, hørt og evaluert. Tar seg alltid god tid med pasientene, noe som kan gi noe ventetid på venterommet. For min del er det helt greit å vente, når jeg vet hun bruker tiden på sine pasienter. Opplever aldri stoppeklokke her, noe jeg tidligere har møtt hos fastleger.
Hun er lett å være åpen og oppriktig mot, og er flink på å skape en følelse av å være viktig.
For min del er hun uunnværlig, og en viktig brikke for at jeg skal kunne leve et optimalt liv ut i fra sykdom.
Om noe kan kritiseres må det være ventetid i telefon., men igjen da, det er verre steder å ringe med langt større ventetid. Den som tar telefonen er også alltid blid, imøtekommende og løsningsorientert. Vanskelig å kunne irritere seg over å vente litt da, de tar som legen seg god tid med pasientene.
En stor takk til legekontoret og min fantastiske fastlege!

Dårlig kommunikasjon og forståelse.

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Ønsker grundigere redegjørelse før henvisning til andre instanser. Føler det har vært en repitisjon av henvisninger uten troverdig grunnlag den siste perioden. Oppsummert: Føler jeg ikke blir tatt seriøst.