Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

En ny dimensjon

Tannlege: Kai Birger Hannestad Skrevet

Ingen over i Norge . Kai er i front i norsk tannlegevitenskap. En svært behagelig person. Han leder mitt prosjekt i å sette inn implantater og broer . Jeg har aldri følt at jeg har vært i så trygge hender hos en tannlege på 50 år.

Colosseum Finn Hammar

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Besøket hos Finn Hammer var alt annet en profesjonelt. Kom in før at scanne til en CPAP skinne men så glemmer han at gjøre bittet. Etterpå sier han at han scanna før tannregulering hvilket ikke var min eller sykehusets bestilling. Men han syntes att jeg må ha tannregulering og laga tenner før CPAP skinnen. Etter besøket har han då ikke noen scanning at sende til Sykhuset. Isteden fikk jeg et kostnadsforslag på 28.000:- om alt som trengtes at gjøre før jeg kunde scanne før CPAP skinne. Alt dette var bare ting min faste tannlege sa ikke trengtes. SÅ Styr unna Colosseum tannlegene og Finn om du ikke ønsker unødige behandlinger og avbetalingsplaner på ting du ikke trenger. Du vet aldri hva som virkelig trengs eller ikke..

Kuleste og hyggeligste tannlegen som fins

Tannlege: Raman Bero Skrevet

Hyggelig fyr, fjerna tannlegeskrekken helt. Utolig hyggelig å dra hit, er åpen og ærlig om hva som må till for et bedre smil 💪

Behagelig og dyktig

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Tannlege som ser den enkelte. Rolig, behagelig og dyktig. Overholder avtaler, og gir riktige opplysninger

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Godt håndlag, faglig dyktig, hyggelig og alltid presis når det gjelder timeavtaler.
Kan på det varmeste anbefale tannlege Finn Andre Hammer.