Oslo Hudklinikk

Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudklinikk

Jeg har stor respekt for Maya

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg ønsker Maya den beste helse !

og håper at hun at hun ønsker å fortsette som hudlege i mange år!
Jeg er takknemlig for hennes kloke råd. Hun er en flott og inspirerende dame.

hilsen Berit

Meget uprofesjonelt og uhøflig

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Hadde time med Maya Tigalonova, fra da jeg snakket med henne på tlf for å bestille time har hun vært uhøflig, kom på selve timen og for det første satt jeg en time etter klokkeslettet vi hadde avtalt og ventet på henne. Forsinkelse med alt hun gjør og da det var endelig min tur ville hun ikke høre på hva jeg har å si om grunnen jeg var der. Maya holder på å snakke om ting som ikke gjelder situasjonen min, og når jeg prøver å forklarer til henne det hun snakker om gjelder ikke grunnen jeg var der, avbryter hun meg meg med peke finger opp og sier «la meg snakke ferdig ikke avbryt meg» for en lege som oppfører seg sånn og lar ikke pasientene sine snakke eller stille spørsmål har jeg aldri vært med på! Lar meg ikke stille spørsmål og prøver å haste alt og sier at hun ikke har god nok tid. Jeg følte meg nedverdig og hjelpeløs, blir ikke lyttet på, ble behandlet veldig som om jeg byrde henne. Jeg fikk ingen hjelp og svarte på ingen av spørsmålene jeg hadde. Og til slutt måtte jeg betale 650 kr for ingenting. Du burde skamme deg for måten du behandler pasientene din Maya!

Fint behandling.

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Fantastiske leger, Dr. Maya og Dr. Jens, hjalp meg umiddelbart. Jeg ble behandlet veldig pent.
Jeg anbefaler det på det varmeste til alle.

Flink og hyggelig

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Var hos Jens Roar etter kun noen dagers ventetid. En eldre mann som virket oppdatert og trygg i det jeg fikk hjelp om. En hyggelig opplevelse

Lite hyggelig besøk

Lege: Maya Tigalonova Skrevet

Jeg har aldri vært borti mer overlegen og meningsløst besøk hos en lege. Kom med henvisning på eksem og akne. Hun ville aldri høre på meg, spørre noe om varighet osv. Hun skrev ut en krem og thats it. Jeg spør «skal du ikke se på ansiktet mitt i det minste?». Da var svaret «jeg trenger ikke se, jeg vet hva eksem er, jeg har vært hudlege hele livet». Videre lo hun og ristet på hodet av hudpleien jeg brukte fra før, inkludert krem lege tidligere har bedt meg bruke. Nå er det logisk hvorfor det var kort ventetid der.

Videre kjeftet hun over callingen på den andre legen der. Utrolig lite hyggelig og tillitskapende besøk.