Follo Kiropraktorsenter Ski

Torgveien 4 1400 Ski

Siste vurderinger av Follo Kiropraktorsenter Ski

Dyktig, flink, service innstilt.

Kiropraktor: Halvor Sørbye Skrevet

Utrolig dyktig, flink kiropraktor som virkelig kan sitt fag og i tillegg er veldig hyggelig. Kan absolutt på det sterkeste annbefale Halvor.

Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Veldig god og trygg!

Kiropraktor: Halvor Sørbye Skrevet

Jeg elsker det at jeg er 100% trygg der og når jeg spør om noe spesielt, så gjør han det uten noe problem! Jeg er litt "redd" den knekkingen, men med han i nærheten er det null problem!

Denne mann er Spisskompetansen

Kiropraktor: Halvor Sørbye Skrevet

Er kort sakt ikke annet positivt og si.

Jeg ankom krokrygga som 7,Far i husert. Forlot timen.

Strak som en tinn soldat, Betenkt og sprudlende opplevelse nær sakt mirakuløst.

Egenerfaringen fenomenal Får meg garanteres var opplevelse. Har pleid gå med nesten hode under armen i ukesvis. Dette beste hent meg inne helse.
Skulle jeg ha lignende problem ville jeg forsøkt kontaktet han igjenn,

Dyktig og empatisk. Holde seg oppdatert i faget

Kiropraktor: Halvor Sørbye Skrevet

Har vært hos Halvor Sørby i en årrekke . Super dyktig, empatisk og holde seg oppdatert med nye utvikling innenfor fag feltet sitt. byttet til Myklebust pga tid tilgjengelighet som er i samme genre. I det hele tatt Follo kiropraktor gruppen kan annefales på det varmeste.

Brå, utålmodig, nedlatende men flink

Kiropraktor: Christian Bjerkaas Skrevet

Jeg har gått mange år hos Christian. Jeg føler alltid på at han har dårlig tid. Jeg må nesten rive av meg klærne og han er ute av rommet før jeg har fått stilt spørsmålene mine. Det samme hver gang. Noen ganger virker han nesten forbannet og jeg blir faktisk nesten redd.
Flere ganger opplever jeg at han er nedlatende og snakker til meg som jeg skulle være fire år. Jeg er ikke kjent for å være direkte dum men har naturligvis ikke hans kunnskaper om kiropraktikk.

Jeg føler han kan være i overkant hardhendt da jeg har kommet hjem med blåmerker fordi han har kjørt benet mitt inn i benken når han skal knekke opp korsryggen.

Han har snakket nedlatende om andre behandlere i Ski noe jeg opplever som uproffesjonelt.

Han er ikke spesielt empatisk. Jeg ble imidlertid litt bedre etter hver behandling så han er vel kanskje flink.
Jeg vil imidlertid ikke anbefale han da Ski svømmer over av kiropraktorer hvorav mange er like dyktige og empatiske og billigere og bruker lengre tid og er grundigere.