Ullevål Kiropraktorklinikk

Sørkedalsveien 90A 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kiropraktorklinikk

Veldig bra

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

God og effektiv behandling. Enkel adkomst til klinikk. Lett timebestilling og fleksibel betalingsløsning.

Kunnskapsrik og engasjert!

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Jeg Fikk fantastisk hjelp og oppfølging av Kim da jeg hadde akutt prolaps med voldsomme isjias smerter ned i beinet. Han hjalp meg også med å holde kontakt med forskjellige instanser. Han fulgte meg opp tett og var veldig interessert og investert i at jeg skulle bli så bra som overhode mulig. Jeg følte meg veldig ivaretatt av en kiropraktor som hadde mye kunnskap om prolaps og isjias problematikk. Han tok seg også tid til å forklare meg nøye diagnosen og symptomer. Kan anbefale Kim på det varmeste. En veldig behagelig og trygg opplevelse.

Flink og

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Kim er kjempeflink og legger en god plan for behandling og oppfølging. Han tar skikkelig tak i ting og man merker at han virkelig bryr seg. Vært hos flere kiropraktorer, naprapater osv, og Kim har definitivt vært den beste! Bonus for god kommunikasjon i forkant av timer i form av intro, veibeskrivelser påminnelse osv.

Kim Orderud reddet ryggen min

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Anbefaler Kim Orderud på det varmeste hvis du har ryggproblemer. Kim har spesialisert seg på rygg, og det merkes. Han bestilte MR for meg som viste hva problemet egentlig var og henviste til ortoped. Operasjon for spinal stenose ble svaret, og i perioden før og etter operasjonen fulgte Kim meg opp jevnlig. Fastlegen mente jeg skulle fortsette å ta smertestillende resten av livet, men takket være Kim ble jeg operert og er nå smertefri. Anbefaler Orderud på det varmeste.

Trygg, varm og kunnskapsrik

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Vi var hos Therese for undersøkelse av baby som var 7-8 uker. Therese var utrolig flink og gikk nøye gjennom alt hun gjorde. Hun var også tålmodig med ham og gjorde alt i hans tempo, så hun satte av god tid. Under timene viste hun oss tips og triks for å lette for luft i magen og annet vi lurte på. Etter timene sendte hun en epost med oppsummering av timen, det var veldig kjekt fordi det er fort gjort å glemme noe i etterkant av timen. Jeg anbefaler Therese på det varmeste, og særlig hvis man er litt nervøs som førstegangsforeldre så er Therese gull!