Ullevål Kiropraktorklinikk

Sørkedalsveien 90A 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kiropraktorklinikk

Kunnskapsrik og målrettet

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Etter en ryggprolaps med påfølgende operasjon, hadde jeg fortsatt sterke nervesmerter i benet. Jeg forsøkte diverse behandlingsformer uten særlig effekt på smertene. Jeg bestemte meg for å kontakte Kim Orderud etter å ha lest en av hans artikler på nett. Fra første time opplevde jeg at han virkelig forstod problemene mine, og behandlingen var både profesjonell og målrettet.

Hans spesialisering innen prolaps i rygg og nakke har gjort en betydelig forskjell for meg. Etter flere behandlinger har nervesmertene mine forsvunnet helt, noe jeg aldri trodde var mulig. Han tar seg god tid til å forklare behandlingen og tilpasser den til dine behov, og jeg har alltid følt meg trygg og godt ivaretatt.

Jeg kan ikke anbefale Kim nok til andre som sliter med lignende plager. Han har virkelig forandret hverdagen min til det bedre!

Super Flink!!!

Kiropraktor: Johannes Nygaard Nilsen Skrevet

Jeg har fått god hjelp av Johannes med langtidsplager etter en hjernerystelse jeg fikk under en fotballkamp. Både hodepinen og slitenheten jeg slet mye med har blitt betydelig bedre.

Johannes er veldig godt oppdatert på behandling av post commotio-plager, hos han blir du møtt av en solid og behagelig fagperson som virkelig viser omtanke for pasientene sine. Anbefales.

Fantastisk kiropraktor!

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Jeg har hatt en utrolig positiv opplevelse hos Kim Orderud ved Ullevål Kiropraktorklinikk. Han er svært hyggelig og profesjonell, og det er tydelig at han bryr seg om pasientene sine. Han tar plagene mine på alvor, er både rask og effektiv i behandlingene, samtidig som han følger meg nøye opp over tid. Jeg slet med smerter i korsryggen lenge, men etter behandlingene hos Kim har jeg merket en enorm forbedring. Anbefales på det varmeste!

Svært god hjelp

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Jeg opplevde å bli tatt i mot på en særdeles god måte, der Kim var genuint opptatt av å sette seg inn i min fysiske situasjon og hvordan dette påvirket meg for øvrig. Han var ærlig på sannsynelig resultat ved behandling av langvarig prolaps i ryggen, slik jeg hadde, samtidig som han geleidet meg mot ytterligere mulige tiltak og spesialist. Underveis opplevde jeg at han forsøkte de verktøyene han hadde tilgjengelige for å bedre min situasjon der og da. Alt i alt en strålende opplevelse som endte raskere enn forventet mye grunnet Kim sitt arbeid med å dokumentere utfordringene mine og henvise meg videre.

Omsorgsfull og engasjert for å hjelpe

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Godt ivaretatt og god oppfølging.
Tilrettelegger så skånsom behandling som mulig utifra behovet/smertene. Øvelser å gjøre hjemme