Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Høy kvalitet

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn Tvedt utførte brystreduksjon, med bytte av implantat og løft.

Jeg hadde tidligere noen komplikasjoner etter min første operasjon. Det har blant annet vært plager med smerte, ubehag, samt det estetiske. Brystene begynte å henge og huden var usedvanlig slapp. Bjørn gjorde en utsøkt jobb allerede under konsultasjon og informerte nøye hva planen var. Han fjernet også et stygt arr som var under det ene brystet etter min første brystoperasjon for mange år siden.

Resultatet etter operasjonen er fantastisk. Jeg hadde aldri forstilt meg et så vellykket inngrep. Proporsjonalt, estetisk nydelig, og lett i vekt. Jeg er veldig aktiv og fikk dermed også byttet til et implantat som egnet seg best min hverdag og livsstil.

Anbefaler Dr. Bjørn Tvedt på det sterkeste. Man merker at Fornebuklinikken er organisert av fagfolk som er blant de beste innen sitt fagområde. Det skaper trygghet og gir en helt annen harmoni som besøkende på klinikken.

Meget fornøyd!

Anbefaler Jørgen på det sterkeste!

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Var nylig hos Jørgen Utvoll og hadde en kjempebra opplevelse. Var i forkant litt nervøs for operasjon men han fikk meg til å føle meg trygg. Han var profesjonell og omsorgsfull fra start til slutt, svarte alltid på henvendelser og tok seg god tid til meg.

Resultatet av operasjonen ble enda bedre enn jeg håpet på:) Superfornøyd og hvis jeg skal operere igjen vet jeg hvem jeg skal gå til

Fantastisk

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Jørgen er nøye, erfaren, vet hva han prater om, gir de beste rådene og generelt en god lege som vil det beste for sine pasienter.
Anbefaler på det sterkeste.

Glitrende plastikkirurg!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn Tvedt tok ansiktsløft og panneløft på meg i høst. Resultatet ble veldig bra - mine venner som ikke visste om inngrepet oppdaget ikke at jeg hadde gjort et ansiktsløft. Samtidig har jeg fått mange kommentarer på at jeg ser frisk og opplagt ut. Jeg ser ut som det jeg gjorde for ca 10 år siden, som var det ønskede resultatet for meg.

Etter å ha sett ansiktsløft på diverse kjente personer, kan man bli litt usikker på om ansiktsløft er lurt. Men finner man rette kirurgen kan resultatet bli veldig bra!

Anbefales!

Lege: Marius Barstad Skrevet

Første konsultasjon merket jeg fort at han var profesjonell og en flink kirurg. Han var hyggelig og imøtekommende.
Jeg misforstod størrelsen han snakket om og jeg var nok ikke helt tydelig med hva mitt ønske var. Jeg fikk derfor ikke ønsket størrelse på brystene. Etter 3 måneder kom jeg til en ny konsultasjon med dr.Barstad og han ga meg en god deal på ny operasjon pga misforståelsen. Han kom frem til en størrelse jeg ikke hadde tenkt på en gang, men jeg valgte å stole på han. Resultatet ble helt perfekt og slik jeg hadde ønsket det!

Jeg er veldig fornøyd og anbefaler Dr.Barstad på det varmeste!