Røa Øre Nese Hals

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Øre Nese Hals

Meget bra

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Dr Steinsvik er full av empati og har en genuin interesse i å hjelpe sine pasienter. Han drøfter komplekse problemstillinger - som min - med andre fagfolk for å prøve å gi den beste brhdndmingen mulig. Anbefales på det sterkeste!

Godt og trygt førsteinntrykk!

Lege: Per Djupesland Skrevet

Var for første gang hos Per Djupesland i dag og er veldig fornøyd! Jeg opplevde han som hyggelig og imøtekommende - noe som er viktig for meg som ikke pleier å være så høy i hatten hos leger. Han kom med gode råd, var hensynsfull og fremstår for meg som profesjonell. Likte godt at det var plass til humor og latter også. Trygg på å komme hit igjen - anbefales!

meget dårlig behandling

Lege: Per Djupesland Skrevet

Jeg har vært hos ham og han var interessert i å få meg vekk enn å høre på hva han kan hjelpe meg med. I tillegg har han glemt å henvise meg videre til sykehus. Så nå etter at jeg har ventet i 8 måneder på å bli innkalt til sykehuset, må jeg vente et år til.

Seriøs og hjelpsom!

Lege: Per Djupesland Skrevet

Jeg har gått fast hos Djupesland i flere år, og føler at jeg blir tatt godt vare på. Han er hyggelig, gir hjelpsomme forslag og gjør en god jobb.
Jeg kommer til å fortsette hos ham så lenge det er mulig og nødvendig.

Veldig flink med barn!

Lege: Per Djupesland Skrevet

Rask time, blir tatt på alvor, han får barna til å slappe av, og er god på å gi informasjon og å skape tillit!