Andreas Svaboe Steinsvik

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2009)

Røa Øre Nese Hals Telefonnummer22 13 15 0022 13 15 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo
Andreas Svaboe Steinsvik er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Svaboe Steinsvik

Kunnskapsrik, trygg, veldig god oppfølging

Klinikk: Røa Øre Nese Hals Skrevet

Har et veldig positivt inntrykk. Virket interessert og vennlig. Har fulgt opp min sønn opp på en helt suveren måte.

Veldig serviceinnstilt

Klinikk: Røa Øre Nese Hals Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Røa Øre Nese Hals og den hardtarbeidende spesialisten Andreas Svaboe Steinsvik. Denne gjengen virket å være effektive og veldig hyggelige. Klinikken hadde kortere ventetid en ditt jeg først ble henvist og jeg ble møtt av en veldig vennlig gjeng som virket å samarbeide godt. De hjalp meg på en effektiv og behagelig måte. Dr Steinsvik er veldig høflig, imøtekommende og interessert. Han virket usedvanlig dyktig i sitt fag! Han stilte raskt riktig diagnose og jeg har fått veldig effektfull behandling på et langvarlig gjenstridig problem. Flere andre jeg kjenner går også fast på denne klinikken på Røa og virker fornøyde både med audiografene og øre legen Steinsvik. Jeg er glad det finnes klinikker som dette! Steder som virkelig setter pasientens hørselsproblem i fokus og gjør alt for å hjelpe.

Oppleves lite empatisk og betryggende

Klinikk: Røa Øre Nese Hals Skrevet

Opplevde en lege som ikke lyttet eller tok symptomer eller bekymringer alvorlig. Var der 3 ganger, men valgte å bytte lege, da besøk hos han rett og slett gjorde vondt verre.

Travel og stresset

Klinikk: Røa Øre Nese Hals Skrevet

Hyggelig nok, men veldig travel og stresset. Snakker over hodet på hørselshemmede og forklarer ikke hva han gjør. Svarer ikke på enkle spørsmål, men oppfordrer til å bestille ny time. Virker mest interessert i å få pasienten ut så fort som mulig. Inntrykket er basert på flere konsultasjoner.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Røa Øre Nese Hals Skrevet

Jeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege på alle måter. Han har vist en dyp forståelse for pasientens helsebehov og har alltid prioritert mitt velvære.
Han tar seg alltid tid til å forklare grundig og tydelig hva som foregår, hvilke behandlingsalternativer som finnes, og hva som vil være best for pasienten.
Han har en fantastisk evne til å lytte og forstå mine bekymringer, og jeg føler meg aldri hastet gjennom konsultasjonene.