Sentrum Gynekologi AS

Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Svært profesjonell, empatisk og grundig!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Bestilte time for å få tatt en ultralyd grunnet bekymringer i forbindelse med svangerskap.
Fikk raskt time, ble møtt på en flott måte på telefonen.
Smakfulle og moderne lokaler. Hyggelig resepsjonist.
Stig Pedersen var svært hyggelig, rolig og lydhør, og tok våre bekymringer på alvor.
Han gjenomførte en svært grundig ultralydundersøkelse og forklarte hele veien. Bilder av nurket vårt kom opp på storskjerm så vi kunne følge med underveis, og vi fikk med oss masse bilder til å ha med hjem!
Vi gikk inn engstelige, og gikk ut rolige og trygge.
Kan absolutt anbefale dr Pedersen, og vi kommer nok til å ta turen innom igjen for 3D-ultralyd.
Tommel opp!

Fantastisk

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg hadde min første gynekologundersøkelse her og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Var litt skeptisk i begynnelsen fordi det var min første gang, men Stig er en fantastisk person som tar godt vare på deg. Han sørger for at jeg er informert om en hver ting og at jeg til en hver tid føler meg trygg. Han følger deg godt opp både før og etter timen, slik at man ikke har noe vondt i ettertid etter behandling. Jeg føler meg ordentlig vel ivaretatt hos Stig. Han blir absolutt min faste gynekolog!!

En kjempeflink,super lege. Den beste

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Takk for at det finnes en slike herlig kjempeflink lege. Takk for god omtanke, gode råd og forståelse. Anbefaler deg på det sterkeste.

Snill og dyktig

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Har vært til Pedersen 4 ganger nå, i tillegg til ultralydundersøkelse ved graviditet. Så snill, behagelig og dyktig mann skal man lete lenge etter. Veldig fornøyd. I tillegg er han tilgjengelig og fleksibel på timene.

Utmerket

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Vil absolutt anbefale Stig og sentrum gynekologi! Rolig og behagelig, og han tok seg god tid. Helt annen opplevelse enn hos en stresset fastlege.
Kommer absolutt til å fortsette der.