Sentrum Gynekologi AS

Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Behagelig, dyktig og rett på sak

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Har vært hos Pedersen to ganger, og har ingenting å utsette på han. Mitt inntrykk er at han tar problemer på alvor, er faglig dyktig og bryr seg om pasientene. Anbefales! Ekstra pluss for studentrabatt!

Proff, men veldig hggelig

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si at et besøk hos gynekologen endte opp som en hyggelig greie, men det gjorde nesten det.

Det er også nytt å ikke føle at legen bare vil bli ferdig og få deg ut fra kontoret fortest mulig, her tar man seg god tid og SER pasienten.

Fantastisk hyggelig mann!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg valgte å gå hit etter en noe dårlig opplevelse i det offentlige. I hovedsak valgte jeg Stig, fordi jeg synes han så ut som en snill mann på bildet (på nettsiden deres), og pga positive kommentarer her på legelisten. Og han er virkelig så hyggelig som han ser ut til! Ble noe venting, men.. verdt det, synes jeg.
Han tok seg tid til å forklare, og han lyttet til det jeg hadde å si. Vil absolutt anbefale videre. For meg er det også et pluss at man kan bestille timer via nett.

Meget dyktig lege

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Bestilte time hos Stig etter tilbakemeldingene han hadde fått inne på denne siden, og er veldig glad for det. Svært kunnskapsrik, flink med pasientene og forsiktig gynekolog. Anbefales virkelig!

Fantastisk ivaretakende

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Stig er helt fantastisk! Han tar seg god tid til sine pasienter, han virkelig SER pasientene sine på en måte som gjør at man føler seg forstått, uansett hva det måtte være du er inne for. Han forklarer deg og viser deg slik at du skjønner hva han mener, han inkluderer deg som pasient slik at du føler deg hørt, og han har det aldri for travelt til å høre på dine bekymringer eller tanker. Du føler deg ivaretatt som pasient. Anbefaler alle jeg kjenner, og ikke kjenner, til å gå til Stig.