Sentrum Gynekologi AS

Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Velg en annen

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg synes ikke det var en god opplevelse å være hos Stig Pedersen. Jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor med mitt problem, men at det ble bagatellisert og ledd bort. Anbefales dessverre ikke.

Anbefales!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Bestilte time til Stig for å få en second opinion etter et besøk hos en annen gynekolog. Er kjempefornøyd! Stig er imøtekommende, fortsåelsesfull, faglig dyktig og god til å forklare. Han tar seg god tid, noe som gjør at han tidvis kan være noe forsinket. Men etter å ha vært inne på konsultasjon ser jeg jeg på dette som et kvalitetsstempel. Jeg vil absolutt anbefale Sentrum Gynekologi! :)

Hyggelig og dyktig

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Hyggelig, profesjonell og dyktig. Har fått god hjelp her. Benyttet Stig Pedersen fast over flere år fordi han er så flink og ikke minst hyggelig.

Helt supert

Lege: Stig Pedersen Skrevet

En veldig behagelig opplevelse som førte til at jeg ikke kommer til å kvi meg for å gå til gynekolog lenger. Stig var veldig imøtekommende, forklarte godt, og tok seg virkelig tid til meg. Ekstra greit var det med studentpris. Anbefales på det varmeste!

Veldig fornøyd

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Fikk time samme dag.Hyggelig personale i resepsjonen. Veldig hyggelig og profesjonell lege. Forklarte underveis og viste bilder på storskjerm.