Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Finnes det bedre lege? I think not!! 😍

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Jeg var utrolig fornøyd med min forrige lege som jeg hadde i mange år, og gruet meg skikkelig til første time hos Jahr, da jeg aldri har følt meg forstått av noen lege. Første møtet var over all forventning, og det skulle vise seg og fortsette slik!! 🤩 Jahr tar seg tid til meg som pasient, han lytter og har empati, og jeg har nå etter og ha vært hos Jahr noen ganger forstått at selv om jeg følte jeg fikk god hjelp av min forrige lege, så var det kun brannslukking. På det året jeg har hatt Jahr nå, så har ham sendt meg på alle de undersøkelsene jeg har hatt behov for, som jeg ikke fikk av min forrige. Jahr har også skuffen sin full av premier, så min sønn som er redd leger glemmer all skrekk, og har lange samtaler med legen sin 😍 Håper virkelig jeg og min familie får beholde denne fantastiske legen!! 💪🏻💪🏻💪🏻❤️

Dårlig lege

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Hvis du vil ha en lege som tar seg tid til deg, har mye kunnskap og er hyggelig så er IKKE Per Ola riktig lege for deg. Han er alltid stresset, dårlig forklaring, lite interessert i å høre hva du har å si og lite interessert i videre behandling/oppfølging. Hver gang jeg er hos Per Ola på time blir jeg jaget ut pga "det er over tiden" på 5 min?? Og hvis du trenger en sykemelding er det bare å glemme. Det har skjedd flere ganger at jeg har tatt forskjellige prøver på laben og ikke fått svar fra legen og har måttet etterlyse prøvesvar selv. Veldig uproffesjonell!

Hyggelig lege

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Han hadde alltid til i løpet av dagen, kom ofte hjem til meg på slutten av dagen. Han var også ganske morsom :)

Trygt og godt.

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Over 20år, har gitt meg tryggheten jeg trenger, i mine henvendelser. Føler meg hørt, sett og tatt vare på.

Dyktig, trygg og blid!

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Veldig fornøyd med å ha han som lege. Hatt han i 15 år, både datteren min og jeg. Kunne ikke bedt om en bedre lege. Han tar grep, forklarer og vil det alle beste for pasientene sine. Noe ventetid, men det sier bare noe om at han faktisk tar seg tid der det trengs noe som er en veldig god egenskap. Skal ALDRI bytte!