Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Seriøs, vennlig og kunnskapsrik

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Kom til Yngvild etter å ha vært hos en hel del ulike leger og gynekologer som ikke har tatt smertene mine på alvor. Hun hørte på meg, undersøkte meg nøye og tok meg virkelig på alvor. Ga gode råd og god behandling, og vil følge meg opp videre fremover. Det gir meg veldig trygghet i en situasjon som har vært stressende og slitsom over lang tid. Anbefaler Yngvild på det sterkeste.

Irritert

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse hos denne legen. Hun virket sur og virket uinteressert i å ta prøvene jeg ønsket. Fikk heller ikke svar på prøvene før flere måneder etter, og hun hadde da rotet de vekk. Måtte da ta prøvene på nytt, uten forklaring eller en beklagelse. Veldig uprofesjonell. Skal ikke tilbake.

Verste jeg har bært borti

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg er kjempe misfornøyd. Kom til henne pga store smerter. Følte ikke at hun tok meg på alvor og fokuserte heller på andre ting. Hun henviste meg videre men dette brukte hun 1 mnd på. Hun fulgte ikke opp videre selv om jeg purret og fortalte at helsen bare blir verre.
Det endte opp med at jeg selv måtte ta opp kampen for å få riktig behandling på sykehus.

Skal aldri tilbake der, er det verste jeg har vært borti

Trygg, kunnskapsrik, vennlig

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

For en som alltid har vært redd for denne type undersøkelser er møtet med Hannestad helt fantastisk. Hun er trygg, vennlig og dyktig og tar seg tid. For meg som pasient betyr også omgivelsene mye. Dette er ikke et vanlig legekontor. Her er det farger, kunst, fine møbler. Men det aller viktigste er måten jeg blir møtt på som pasient. Fantastisk lege og fantastisk menneske. Evig takknemlig for at jeg var så heldig å få henne som min lege.

Travel og lite engasjert

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg har brukt Yngvild i flere år, men har aldri vært fornøyd med oppfølgningen hennes. Hun lar meg ikke få snakke ferdig, virker uinteressert i det jeg ønsker å formidle, og vil heller ikke ta de prøvene jeg ber om. Hun blir fort irritert dersom man har spørsmål. For meg kan det virke som at hun har for mange pasienter, og at hun ønsker å bruke minst mulig tid på hver enkelt.