Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Dårlig kommunikasjon

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Virket uinteressert i det jeg selv fortalte av plager. Lite informasjon om behandling, følte meg utrygg da jeg gikk derfra.

Dårlig kundebehandling og kommunikasjon.

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Hun har sikkert mye kunnskap og er flink på det faglige, men kommunikasjonsmessig har hun mye å jobbe med. Jeg kom inn som en ung jente som var veldig lei meg for situasjonen jeg er i. Jeg opplevde på mange måter at hun ikke brydde seg eller tok hensyn til at problemer man går til hos hun er noe som påvirker mennesker på det høyeste, og som trengs å formidles på en omsorgsfull og forståelig måte med empati. Jeg opplevde at hun ikke hadde tid til å svare på spørsmål, og at de man stilte ble besvart på en støtende måte som ikke passer seg i dette yrket. Jeg kom gråtende ut fra kontoret hennes. Ikke bare på grunn av det medisinske, men også masse på grunn av måten det blir fortalt og formidlet på.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Maria gjennomfører kontroller raskt og enkelt, uten at det er ubehagelig. Mye flinkere til å ta celleprøve enn enkelte andre er, så nå slipper jeg å være redd for det lengre. Hun er rett på, men på en god måte. Man føler at timen ble brukt godt, og at man blir godt ivaretatt. Positivt at hun forventer at begge parter kommer til timer som gjelder fertilitet og det å prøve.

Dyktig

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Grei, ryddig og beroligende. Kan anbefale henne på det sterkeste. Hun tok seg god tid og forklarte godt underveis

Flink lege

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg forstår ikke alle de negative innleggene. Jeg blir veldig godt ivaretatt av dr Yngvild. Rolig og behagelig.
(Og jeg er en ordentlig pyse)! Jeg skal fortsette til kontroll i tre år til, og er takknemlig for at jeg har en flink og rolig lege. Kontordamen er veldig hyggelig