Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Arrogant og ikke imøtekommende.

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Har vært to ganger hos denne legen og fikk veldig dårlig inntrykk. Kan ikke kommentere hvor god spesialist hun er, men som persom virker hun arrogant og viser lite empati, ikke lyttende.
Har venter ekstra 45 min på min time pga legen var opptatt med en annen pasient. Fikk ingen unnskyldning eller kommentar fra lege på det. Ved undersøkelsen var legen rask og ubehagelig. Når jeg hadde flere spørsmål igjen fikk beskjed om at min tid var ute og det er lunsjtid nå, selv om konsultasjonen var mindre enn 20 min.
Kan ikke anbefales!

Veldig fornøyd

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Veldig fornøyd med Yngvild. Hyggelig, åpen og flink. Lytter til bekymringer og følger opp. Hun er rask og forklarer tydelig hva hun gjør slik at man føler seg trygg hele tiden. Oppsummerer alltid i etterkant og jeg går ut døren og føler meg godt ivaretatt. Anbefales absolutt.

Kald og lite forståelsesfull

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Flink til å forklare i forkant av undersøkelsen, men viste liten forståelse for at jeg opplevde kraftige smerter.

Fikk ikke tydelig svar på spørsmål jeg hadde. Hun skrev ut resept på medisiner, men sa at hun ikke hadde tid til å forklare hvordan de fungerte.

Da jeg kom tilbake til time neste gang (noe hun hadde sagt at jeg skulle) spurte hun hvorfor jeg var kommet tilbake. Følte meg særdeles lite ivaretatt.

Har kontaktet Volvat for fornyet vurdering av sykdomsbilde.

Sekretærene er veldig imøtekommende og hyggelige.

Hyggelig og faglig dyktig

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg har hatt oppfølging hos Dr. Hannestad i forbindelse med tvillingsvangerskap. Var derfor på jevnlige ultralyder hos henne, og opplevde henne som veldig faglig dyktig, samt flink til å informere og forklare alle spørsmål jeg hadde. Jeg var så fornøyd at jeg også bestilte time for å sette inn spiral etter fødsel. Like god opplevelse denne gangen. Hun var effektiv, det var ikke smertefullt, og hun sjekket med ultralyd at spiralen satt som den skulle. Sekretærene var også veldig hyggelige, og passet tvillingene mine mens jeg var inne på undersøkelsen.

Trygg, flink og koselig dame

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg var hos henne i dag. Hun var kjempe flink og forståelse full gynekolog. Jeg var meget fornøyd med henne. Kommer til å gå tilbake til henne når det trengs og kommer til å anbefale henne til andre.