Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Kald og lytter ikke etter

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Om du ønsker å bli gravid, så er ikke Hannestad riktig gynekolog for deg. Hun hørte ikke etter på noe av det jeg sa, hun brydde ikke seg om bekymringene mine og hun fulgte meg ikke opp. Hadde flere timer med henne og hun utførte aldri noen av prøvene jeg ba om. Vi kastet bort over et år hos henne og hun fokuserte aldri på grunnen til at vi var der; nemlig at vi ikke ble gravide.
Ellers er hun kald og lite empatisk.

De i resepsjonen der imot er veldig hyggelige og behjelpelige.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Maria er en fantastisk lege. Hun ga god informasjon gjennom hele timen, viste medfølelse og empati. I tillegg er hun svært dyktig og undersøkelsen ble gjennomført effektivt, men på en hensynsfull måte.

Arrogant og lite imøtekommende

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Følte meg Veldig til bry.
Sur og ignorant som person. Hun forklarte heller ikke om prosedyren eller fikk meg til å slappe av eller spørre hvordan det gikk underveis.
Hun gjorde jobben, men jeg følte meg oversett og til bry. Virket som hun ikke rakk å bli fort nok ferdig og den følelsen skal man ikke ha. Savnet medmenneskelighet, smil, og det å bli hørt og tatt på alvor. Avfeide ting altfor fort.
Ikke en gynekolog jeg ville gått til igjen.

Veldig bra!

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Jeg var heldig og ble henvist til Dr. Ræder for videre undersøkelser. Jeg opplevde henne som svært dyktig og trygg i faget sitt. Hun gav god og detaljert informasjon og jeg følte meg godt ivaretatt i situasjonen. Er veldig glad for at jeg får fortsette hos henne for kontroll og oppfølging. Det gode inntrykket gjelder og de vi møter i resepsjonen.

Skuffet

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Legen så ut veldig travelt, jeg ikke fikk god nok svar til min spørsmåler. Hun sagt til meg at hun ikke hadde tid, (etter flere monader ventetid). hun bare ville bli ferdig med avtalen, hadde fort vurdering før jeg var ferdig fra symptomer mine. (for eksemple hun vurdert at min mine menstruasjonssykluser var kort på grunn av alder men det var min situasjonen siden jeg var 15 år gammel, etc...)

så jeg dro til en privat lege og er veldig fornøyd. 2000 kr er ikke sa mye å betale for helse.