Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Kunnskapsrik og Hyggelig lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Vi er en familie på fire som har Petter som fastlege. Vi har fått god hjelp til stort og smått, og føler han tar gode beslutninger. Han virker oppriktig interessert og ønsker oss godt. Trygg og hyggelig lege! Det eneste negative er at han har så mange baller i lufta, så ikke alltid han er tilstede og vi får vikar.

Trygg og dyktig

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine er en dyktig lege som kan faget sitt. Hun er god å prate med, er imøtekommende og hyggelig, og forklarer godt. Anbefales!

Utilgjengelig og uengasjert

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg fikk Petter fordi han desverre tok over for en annen, fantastisk lege ved samme senter.Jeg har sett utviklingen hans, fra nyutdannet til mer erfaren fastlege og langrennslege...Det var ikke en positiv transformasjon,men han ble en belærende og kald fyr.Ikke god relasjonskompetanse,dårlig oppfølging og tidvis mangelfull behandling.Anbefales ikke,heller ikke senteret forøvrig.Ettersom jeg har brukt legesenteret i 15 år,føler jeg at jeg er berettiget til å kunne uttale meg om både resepsjonen og Petter.

En meget god fastlege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine har vært min fastlege i 10år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Til tross for at jeg nå bor på helt andre siden av byen er det ikke aktuelt å bytte. Hun er kunnskapsrik og er god til å formidle den kunnskapen hun besitter. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor og at hun virkelig vil hjelpe. Hun er ikke typen som kaster sykmeldinger etter deg, men som ser når det er behov for dette. Ved behov er hun rask til å henvise videre, istedet for at man blir gående å vente. Har også kommet med gode tips når det gjelder behandlere jeg kan kontakte videre.

En god lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter er kunnskapsrik og selvsikker i sin behandling. Jeg har hatt Petter som fastlege gjennom mitt studium i Trondheim, og jeg har vært svært fornøyd.