Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Veldig god lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Har vokst opp på en liten plass og har bare valgt den ene fastlegen som har vært hos oss. Etter å ha flyttet til Trondheim og fikk Carine som faslege fikk jeg litt sjokk over hvor flink hun var. Visste ikke at å gå til legen kunne være en så positivt overraskende opplevelse. Hun lytter, kommer med initiativ og gode løsninger og er tilgjengelig både i person og på nett. Har beholdt henne som fastlege i ett år etter jeg flyttet, før jeg nå motvillig bytter. Anbefalder på det sterkeste!

Lyttende og hjelpsom

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg opplevde at både Carine og resepsjonen var veldig hyggelige, hjelpsomme og forståelsesfulle. Jeg følte jeg ble lyttet til og var i trygge hender.

En fantastisk lege.

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Forståelsesfull, vennlig, varm og hyggelig. Heldig er den som har dr. Kaasa som fastlege. Anbefales til alle.

Passer dårlig for unge menn

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hadde Hedda som fastlege i flere år, men ble som de første årene møtt av vikarer når jeg trengte legehjelp.

Da jeg først møtte Hedda var hun koselig og snill og tok meg godt imot. Videre så opplevde jeg dessverre henne som irettesettende, bedrevitende og ikke veldig lyttende eller forståelsesfull. Etter den andre timen med Hedda begynte jeg å be om å få timer med vikarer. Jeg har satt meg på venteliste for å bytte lege.

Anbefaler unge menn å finne andre leger.

Dyktig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Sympatisk og faglig sterk bruker den tiden som trengs. Alltid blid og resultat orientert. Service innstilt. Vakker...