Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Trygg og flink

Lege: Petter Olberg Skrevet

Lege som tar deg på alvor, som bryr seg om deg. Tar seg god tid til deg og dine plager. Er trygg på han

Tar pasienten på alvor

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine som fastlege i nærmere 17 år , har fulgt henne fra der hun jobbet før hun kom til Din doktor . Jeg er meget fornøyd med henne , hun er nøye og tar meg på alvor . Om hun føler at hun er usikker på ting ang meg kontakter hun St Olav . Hun er ett medmenneske som tar sine pasienter på alvor .

Kjempeflink!

Lege: Petter Olberg Skrevet

Tar meg på alvor, lytter godt, flink til å forklare. Veldig hyggelig, kjenner meg igjen og husker meg

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Aaste Kaasa er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er veldig tolmodig og imøtekommende. Hun er svært forståelses full og gjør bestandig alt hun kan for å løse problemene jeg kommer med, både fysiske og psykiske. Selv etter første konsultasjon følte jeg at vi hadde opprettet en trygg og god relasjon. Dette gjør at jeg føler meg svært godt ivarettat av Aaste og at hun gjør alt hun kan for å hjelpe meg.

Engasjert og dyktig

Lege: Petter Olberg Skrevet

Dr.Olberg er en meget flink lege som har mye kunnskap på flere felt. Har hatt han som fastlege i mange år og gruer meg til å flytte fra Trondheim, for da må jeg bytte fastlege. Han tar seg god til til å lytte til deg, samtidig som jeg opplever lite ventetid på venterommet før timen. Har alltid fått grundig oppfølging og føler han tar meg på alvor. Vil absolutt anbefale han.