Din Doktor

• Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege
  • Fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Legen jeg er så heldig å ha

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Er meget fornøyd med Hedda som fastlege. Henne håper jeg å beholde lenge. Hun tar seg tid til å lytte og viser at hun ser hele mennesket. Hun er rolig og tillitsvekkende. Gull verdt når jeg har følt meg utrygg. I tillegg gjør hun det "store" ekstra ved å ringe meg om prøvesvar eller sender en sms, når vi har avtalt det. Meget godt fornøyd med henne, og legekontoret forøvrig med imøtekommende og hyggelige helsesekretærer.

Tar meg ikke på alvor

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Joda, jeg har hatt mine plager, og nå virker det som hun ikke gidder bry seg lengre. Hun har ikke engang sett på den nyopererte kroppsdelen som stadig gir verre og verre smerter.
Men henvisninger er hun god på, og nekter å hjelpe før en spesialist har sett på saken og det tar jo fort noen måneder. Forsøker å være blid og trivelig, men arrogansen skinner gjennom. Hun vil vel helst ha "friske" pasienter", i hvertfall føler jeg, med mine plager, at jeg er en belastning.

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Ble ikke tatt på alvor. Endte opp med å søke privat hjelp. Byttet fastlege. Det er heller ikke alle ansatte som er like behjelpelig når man ringer. Var ikke noen hyppig gjest.

BESTE LEGE EWER

Lege: Petter Olberg Skrevet

Brukt han i mange år,men på tide å bytte pga avstand.han er jo landslagslege for langrenn nå også,.travel kar men superflink

Faglig dyktig, tillitvekkende og varm

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Jeg har hatt Hedda som fastlege i snart to år nå, og har utelukkende gode opplevelser med henne. Hun har en lett og varm tone med meg som pasient og jeg føler at hun kommer meg i møte og hører på meg. Kan ikke forstå hvorfor det er så splittede kommentarer når det gjelder henne - hun er i alle fall den beste legen jeg noen gang har hatt. Går alltid ut fra timene hennes med en betryggende følelse av å ha blitt ivaretatt, både på det medisinske og det medmenneskelige planet.