Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Uinteressert

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg opplever at jeg ikke blir hørt i det hele tatt. Jeg får rask hjelp med fysiske problemer som er fint, men med psykisk helse blir jeg oversett og ignorert. Det er vanskelig å bli hørt og han virker uempatisk og har så vidt øyenkontakt når jeg snakker. Føler at jeg blir hånet eller sett ned på. Service er rask men ikke teivelig

Imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Vennlig, imøtekommende, lyttende, og blir tatt på alvor. Sjelden lang ventetid. God respons i ft digitale løsninger. Jeg er ikke så mye der, men føler meg godt ivaretatt når det skjer.

Alt for dårlig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Fikk time hos henne da min fastlege hadde tatt ferie. Hun var ganske spydig og frekk. Ville ikke hjelpe til. Jeg greide ikke å forklare meg selv eller svare på en bra måte pga av det. Hadde mage/brystsmerter. Hun svarte: Det får du bare leve med. Virket ikke som hun ville hjelpe eller forstå meg, men heller bare bli ferdig med timen uten å få noe som helst hjelp.

Effektiv lege

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Har hatt Hedda som fastlege hele livet, måtte bytte nå nylig pga. flytting, men anbefaler hun på det sterkeste. hun har alltid vært løsningsorientert og hun er EKSTREMT kunnskapsrik og hun snakker i vei.
Har ikke støtt på noen helseproblemer jeg ikke har klart å snakke eller fikse med Hedda

Totalt uinteressert

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg vet ikke hva denne mannen gjør som lege, men han er totalt uegnet. Ikke empatisk. Jeg fikk 5 upersonlige minutter hvor han virket sur og uinteressert. Da jeg spurte om han kunne måle kolesterol sa han at jeg må bestille ny time. Dette var min introduksjonstime… Jeg bytter lege!!!