Huseby Legesenter

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Huseby Legesenter

Veldig bra!

Lege: Hicham Safiani Skrevet

Meget kunnskapsrik. Forberedt til timen og hyggelig å prate med. Føler jeg blir tatt på alvor og at han virkelig bryr seg om helsen min.

Helt super

Lege: Hicham Safiani Skrevet

Vurdering etter 3 legetimer: Hicham er imøtekommende og hyggelig, jeg følte meg både sett godt tatt vare på. Han tok seg god tid og jeg følte meg trygg på hans vurderinger og kompetanse. Anbefales!

En meget god lege

Lege: Irene Brigitte Ilse Witt Skrevet

Både min kone og jeg har henne som fastlege. Hun er empatisk, dyktig og strekker seg langt for å hjelpe. Vår beste fastlege hittil

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hicham Safiani Skrevet

Etter å ha hatt samme fastlege i alle år, byttet jeg til Safiani. En dyktigere og mer kunnskapsrik lege skal du lete lenge etter. I tillegg er han veldig enkel å snakke med, og en god lytter.

Anbefalt på det sterkeste.

Kundeservice i resepsjonen

Lege: Abu Sina Mohamed Tarique Sikder Skrevet

Dere har dårlig med service, dårlig med oppførsel, behandler pasienter med god margin med ventetid på telefon. Dere sier at dere skal ringe opp, mennringer aldri opp, ventetiden på tlf er ikke normal når du får beskjed at du er nr.1 i køen, men allikavel du venter i mer enn 20-30 min, det viser at dere svarer ikke pasientene i tide. Selvom dere er mer enn 1 person i kundeservice, det er ingen som sitter der. Ofte må vente for å få hjelp. Dette er ikke bare meg som opplever dette, dere må skjerpe dere, fordi det ødelegger for legene som jobber for kontoret. Dere må ha bedre rutiner for å gi god kvalitet med service, slik som det er, det ser veldig uprofesjonelt og dårlig.