Huseby Legesenter

Stasjonsveien 69 0771 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Huseby Legesenter

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Hicham Safiani Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Under første møte var ikke inntrykket slik, men litt etterhvert skjønte jeg at det er en lege med hjerte og hjerne, som er opptatt av å gjøre deg vel uten å sykeliggjøre deg. Barna mine synes at han er morsom og det er gøy å gå til ham😊.

Svarer e-konsultasjon etter 14 dager

Lege: Hicham Safiani Skrevet

2 ganger har vår familie opplevd at henvendelser via e-konsultasjon først blir besvart etter 10 og 14 dager og begge gangene har han send betalingskrav med 24 timers frist. Begge gangen har vi måtte kontakte annen lege, da vi ikke fikk kontakt med fastlegekontoret. Sakene var dermed løst før legen reagerte. Synes det er ganske arrogant ikke å ta kontakt før, samt å kreve betaling uten å kontakte oss for å sjekke om henvendelsen fortsatt er aktuell

Trygg og omsorgsfull

Lege: Abu Sina Mohamed Tarique Sikder Skrevet

Tarique Sikder er omsorgsfull med pasienter, i møte med både fysiske og psykiske helseplager. Han er nyskjerrig og ser enkeltpasienten. Han gir oppmerksomhet og alltid tilstrekkelig tid. Han henviser videre ved behov og gir trygghet i forhold til plan og fremdrift for behandling. Lett å kontakte. Og troverdig i pasientmøtet.

Tarique Sikder er meget observant og tillitvekkende.

Lege: Abu Sina Mohamed Tarique Sikder Skrevet

Han har vært min fastlege siden januar 2020. Det gikk ikke lang tid før han oppdaget symptomer på tarmkreft (hvilket min forrige fastlege hadde hatt rikelig anledning til å oppdage, men uten å gjøre det). Han er dessuten meget hyggelig og behagelig, og viser (ikke bare later som) at du som pasient er viktig for han.

Lyttende og adekvat!

Lege: Hicham Safiani Skrevet

Fikk time dagen etter. Kom inn presist. Hyggelig og omsorgsfull. Stolte på pasienten. Forklarte og svarte på spm. Jeg sitter i ettertid og lurer på om legen kunne utnyttet alle de 20 minuttene, men da måtte nok jeg ha stilt flere spm og siden legen anbefalte fortsatt fysioterapi, kunne jeg jo få svar av fysioterapauten. Veldig bra førstegangs-inntrykk.