Froland Kommunale Legekontor

Furuvegen 1 4820 Froland

Siste vurderinger av behandlere ved Froland Kommunale Legekontor

Samvittighetsfull når det gjelder

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

kjekk, imøtekommengde, smilende og hyggelig. Lett å snakke med, lytter til mine plager og tar det alvorlig, særlig når det er noe "alvorlig". Har noe bedre tid og vil gjerne forsøke egen behandling før henvisning til spesialist. Har også ringt meg hjemme når blodprøvene viste unormale verdier g behandling trengtes omgående. En grei lege som jeg gjerne anbefaler.

Meget dyktig lege

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til å lytte. Til forskjell fra tidligere fastleger har Marthe tatt seg tid til å sette seg inn i problemstillinger hun ikke kan i forkant av undersøkelsen

ikke fornøyd

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

er ikke fornøyd med denne legen, blir ikke tatt på alvor. måtte mase meg til henvisning, virker ikke som hun tror på at pasienten har smerter. Legen er heller ikke særlig imøtekommende, eller forståelsesfull, når det gjelder psykiske plager.

Dårlig på å "se" pasienten men god på å se problemer som pasienten har .

Lege: Ingeborg Hellerdal Skrevet

Legen er dårlig på å se pasienten,ser bare problemene, Syntes hun gjorde meg utrygg. Har aldri før vært hos en slik lege og må melde fra om det.Kommer ikke til å anbefale noen å begynne hos henne.
..Hun må ta seg mye bedre tid til å sette seg inn i pasientens behov.

Bra fastlege

Lege: Ivar Nordmand-Solfjell Skrevet

Legen er forholdsvis ny ved senteret, og det tok litt tid å "bli kjent" med ham. Han viser ikke overstrømmende empati, som sin forgjenger, og lytter heller ikke med samme intensitet og innlevelse. Men etter å ha vært der noen ganger har jeg inntrykk av at han vil mitt beste og at han nok er mer forståelsesfull enn jeg først antok. Han henviser gjerne videre når han er usikker selv, og han følger opp med telefonsamtaler eller brev hjem med prøvesvar. Noen ganger kan han virke litt stresset.