Froland Kommunale Legekontor

Furuvegen 1 4820 Froland

Siste vurderinger av behandlere ved Froland Kommunale Legekontor

elendig på å komunisere

Lege: Ivar Nordmand-Solfjell Skrevet

stiller på hjemmebesøk, men tror litt for mye på at kroniske plager kan kureres med "å ta seg sammen" har nå halvert min dags dose medisiner uten å komunisere med meg som pasient overhode....kommer til å bytte lege så fort jeg finner en som er intresert i å gjøre jobben sin OM LEGEN IKKE KAN KURERE DEG BØR HAR GJØRE ENKLE GREP FOR Å LINDRE SYKDOMMEN

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ivar Nordmand-Solfjell Skrevet

Ivar er en pliktoppfyllende og god lege. Jeg vil påstå en av de beste jeg har hatt. Føler meg trygg på at han gjør det som er mulig.

Dyktig og pratsom lege

Lege: Katharina Liavaag Skrevet

Katharina er en engasjert lege som er glad i å prate. Heldigvis har hun alltid tid til å lytte også, og hun kommer med gode tilbakemeldinger. Hun har stor kunnskap om hormoner og sykdommer knyttet til dette, og er mer en middels opptatt av mineraler og vitaminer. Jeg oppfatter henne som omsorgsfull, hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og hun er ikke redd for å henvise videre. I noen tilfeller kunne hun gjerne vurdert/behandlet pasienten selv i stedet for å henvise. Katharina glemmer ofte tiden, og man må påberegne ventetid hos henne. Når det gjelder oppfølging av pasienten, kan hun virke litt distré og glemsk, og hun trenger en påminnelse om evt resepter og henvisninger. Alt i alt en dyktig lege som det går lett å prate med.

imøtekommende

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

blid og hyggelig lege som er meget lett å snakke med. graver og spør for å finne ut a problemene og det føles som hun vil ha med deg som pasient i avgjørelser om hva som skal gjøres :) lege etter min smak som ikke bare sender ut resepter eller sykemelder i vildenssky, men ute etter gode løsninger :) er alvorlig samtidig som smilet og latteren sitter løst.

Effektiv og selvsikker

Lege: Ingeborg Hellerdal Skrevet

Det viker som om hun er flink til å lytte og hun er lett å snakke med. Hun er selvsikker og det viker som hun er veldig flink.