Dyrendals Medisinske Senter

Kontakt

Telefonnummer69 17 52 0069 17 52 ...
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(88)
88 vurderinger
Tilgjengelighet
(76)
76 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(71)
71 vurderinger
Service
(72)
72 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Dyrendals Medisinske Senter

Ikke bra

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig dame i resepsjonen, men UMULIG å få tak i på tlf. Har tilbringt MANGE timer i kø siste årene, MANGE timer.
Føles ikke ut som om legen tar deg på alvor, tror på deg. Får bare trykka en resept i hånda å sendt ut. Ofte opptatt med private samtaler i min time.

Topp og meget seriøs

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Grundig og kunskapsrik. Har forståelse og bruker spesialister om nødvendig. Ikke noe problem med å få time på sms svarer alltid

De tar ALDRI telefonen

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

..og da mener jeg ALDRI. De har telefontid et par timer på morgenen, samt fra kl. 13:00 til 14:00.

Ved 3 tilfeller har jeg prøvd å komme igjennom på telefon i telefontiden fra kl. ett til to (senest idag - holder faktisk linjen i skrivende stund). Jeg har da brukt alle 60 minuttene for å sjekke at det jeg nå skriver faktisk er tilfelle.

"Vi har for tiden stor trafikk, vennligst hold linjen", og en påminnelse om at du kan bestille time via SMS er det du får.

Etter rundt 16 minutter og 40 sekunder med den repeterende telefonsvareren, blir du informert om telefontiden deres, før du igjen får en påminnelse om at du kan bruke SMS. Man får også vite at man kan ringe 113. Deretter blir linjen brutt og du må ringe opp igjen (og havner selvfølgelig bakerst i telefonkøen)

Hvor stor er sannsynligheten for at de på legekontoret ved alle 3 tilfellene à 60 minutter var så opptatte at de ikke kunne svare telefonen mon tro? Jeg vil si tilnærmet lik null (hvordan skulle 1 lege klare å ta imot alle disse individene som holder resepsjonisten opptatt?)

Det er nærliggende å spekulere i om det er systematikk i at de ikke tar telefonen, sånn at klientene må bestille det de trenger via SMS - som selvfølgelig koster penger (6 kroner pr. mottatt melding). Det blir minst 2 mottatte SMS (den første bekrefter at de har mottatt din forespørsel).

Bortsett fra "telefonfenomenet" er jeg fornøyd med Nicklasson, han leverer det man kan forvente av en lege, og er en trivelig kar.

Det med telefonen er likevel så irriterende at jeg kommer til å bytte fastlege så fort den legen jeg vil bytte til får ledige plasser.

Skifter til ny fastlege

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang ventetid, for sen til bestilte avtaler og ikke tilfredsstillende oppfølging av medisinske spørsmål. Ansatte på forværelset er hjelpsomme og hyggelige, men vanskelig å få tak i. Må sette av en formiddag for å komme fram på telefon, og ingen mulighet for timebestilling på mail eller SMS.

Ikke fornøyd

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk ett kronisk tilstand for noen år siden og jeg syns at jeg ikke fått tilstrekkelig utredning, oppfølgning og opplysning. Legen er vennlig og imøtekommende men har ikke hatt særlig å legge til mine egne opplysninger eller vurderinger. Jeg har måttet bytte fastlege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.