Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Mindre empatisk

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Ble satt opp til Wiig da han var vikar for min fastlege. Et minimum av hva en som pasient må kunne forvente er at legen er noenlunde høflig og hyggelig, samt hilser på deg ved første pasientmøte. Ikke noe av dette skjedde. Jobber selv i helsevesenet og vet at man kan ha en dårlig dag på jobb også der, men dette var rett og slett ikke greit. Fremstår dessverre lite empatisk.

Helt fanastisk!

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Svein er en utrolig dyktig lege. Ikke bare er han faglig dyktig, men han har og bena godt plantet på jorda og behandler deg som et likeverdig menneske.
Han ser deg, tar seg tid til å lytte til deg, tar deg på alvor og står på for deg som pasient
Har aldri opplevd å bli fulgt så godt opp av en lege noensinne.
Anbefaler han på det sterkeste!

Lite empatisk

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Wiig diagnoserte meg på en onsdag. Da jeg kom tilbake uken etter for å få legeerklæring, måtte jeg forklare han hvilken diagnose han ga meg. Han så ut som om han aldri hadde sett meg før. Da spurte han heller ikke noe om formen min eller om hvordan jeg hadde det etter å ha fått en slik diagnose. Han henviser videre og gjør i stor grad det han skal, men fremstår som svært lite empatisk. Det er forståelig at leger ikke har kapasitet til å klappe enhver pasient på skulderen, men jeg mener likevel at alle mennesker er i stand til å spørre hvordan en person har det.

Wiig var egentlig ikke min lege heller, men da Karlson tydeligvis byttet jobb, ble jeg overført til han uten å få beskjed. Nå har tydeligvis de begge startet nytt legesenter, og min fastlege er "Liste uten fast lege". Dette har jeg heller ikke fått beskjed om. Dette er nok Daaeskogen Legesenter sin feil, og ikke Wiig, men veldig kritikkverdig Jeg har nå satt meg på venteliste hos en annen lege i Ålesund, da jeg opplever Daaeskogen som useriøse, veldig utilgjengelige (tar minst ti minutter å komme gjennom på tlf) og lite servicevennlige.

Veldig dyktig lege

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt, blir tatt på alvor, henviser videre om det er noen tvil. Utrolig flink med barn. Anbefalses på det sterkeste.

verste legen jeg har hatt.

Lege: André Karlsson Skrevet

Usympatisk, arrogant, uprofesjonell og tar med seg sine personlige meninger på jobb. Det eneste positive jeg har å si er at det er enkelt å få time der..