Bestill time
Logo for Tannverden AS

Tannverden AS

Logo for Tannverden AS

Om klinikken

På Tannverden tilbyr vi mange ulike tannbehandlinger. Moderne tannbehandling innebærer bruk av nye og utprøvde metoder, teknikker og materialer.

Kontinuerlig oppdatering av faget er nødvendig for å ha kompetanse til å utføre de ulike behandlinger. Derfor videreutdanner vi oss hele tiden og går på kurs i både inn- og utland i innovative tannbehandlingsmetoder. Uansett hva ditt behov og dine ønsker for tannbehandlig er, vil vi søke de beste løsningene for deg.

I behandlingsmenyen på nettsiden vår vil du finne noe av det vi kan hjelpe deg med. Det er imidlertid utfordrende å legge alle alternativer inn på en nettside. Under en samtale og etter førstegangsundersøkelsen din, er det fint om du forteller oss hva dine ønsker er, slik at vi kan finne løsninger på dine utfordringer som passer deg best, og informere deg om de ulike alternativene.

Tannverden AS holder til i Rælingen

Siste vurderinger av Tannverden AS

Hyggelig

Tannlege: Arslan Iqbal Skrevet

Arslan er veldig hyggelig og flink, fikset to taner uten noe smerter.
Jeg vil bare fortsette å bruke Tannverden framover.

Beste Tannlege jeg har funnet

Tannlege: Arslan Iqbal Skrevet

Arslan la en fylling, som 2 andre tannleger ikke fikk til å se bra ut. Tannlegen var profesjonell, og gjorde en strålende jobb. Superfornøyd.

Klasse tannlege

Tannlege: Arslan Iqbal Skrevet

Trakk 2 visdomstenner. Gjorde det på ca 10 min og ikke noe smerte. Jeg var veldig fornøyd og tannlegen var veldig hyggelig

Veldig førnøyd

Tannlege: Arslan Iqbal Skrevet

Bruker god tid og er grundig. Proffesjonelt arbeid! Fornøyd med behandlingen og de overkommelige prisene!

Flink Tannlege

Tannlege: Arslan Iqbal Skrevet

Arslan er proff, omsorg og oppmerksomhet til mine behov gjorde virkelig en forskjell. Jeg setter pris på din ekspertise og dedikasjon til å sikre at jeg følte meg komfortabel gjennom hele prosessen. Jeg vil uten tvil anbefale deg til venner og familie som søker en enestående tannlegeopplevelse.