Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Kunnskapsrik og oppmerksom

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg har hatt Margrete som fastlege i et halvt år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun har tatt alle mine bekymringer på alvor og gjort grundige undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg. Samtidig er hun en veldig hyggelig dame, enkel å snakke med og flink til å gjøre ubehagelige situasjoner så behagelig som mulig.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Upersonlig og lite medfølende. Ville ikke henvise meg videre da hun mente jeg ikke var syk nok, noe som fikk meg til å føle meg dum som kom der med for lite alvorlige problemer. For meg var dette en ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Profesjonell, løsningsorientert og empatisk

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena Jørgensen er en fantastisk lege, som tar deg på alvor og lytter til det du sier. Hun er dyktig til å stille diagnoser, og henviser deg videre dersom hun mener spesialister kan hjelpe deg bedre. Hun er en meget flink gynekolog, og får deg til å slappe godt av ved undersøkelser. Hun er også en flink samtaleterapeut, og er meget løsningsorientert når det kommer til stressmestring. Jeg anbefaler Helena Jørgensen på det sterkeste og varmeste, da jeg sjelden har følt meg bedre ivaretatt av en lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Jeg er kjempefornøyd etter å ha fått ham anbefalt av en nær relasjon. Han er lett å snakke med om alt, og jeg har full tillitt til behandler.
Han er forståelsesfull, ikke-dømmende og hjelpsom.

Trygg og profesjonell

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg er kjempe heldig som har Margrete som min fastlege! Hun er hjelpsom, imøtekommende og veldig snill. Utrolig fornøyd med den hjelpen jeg får av henne, og jeg anbefaler Margrete på det varmeste.