Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

nekter telefonkonsultasjon

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har gått i noen år hos Helena med grei nok erfaring. Hun er generelt sett ikke glad i mennesker får man inntrykk av. Hun gjør som regel det minimum og raskt. MEN etter å ha blitt gravid og gått gjennom det mest fysisk og psyisk helseutfordring i mitt liv må jeg fortelle at Helena gjør det hele bare verre. det er umulig å oppnå kontakt med hun verken på pasientsky eller via resepsjon. Dersom du er for dårlig til å reise inn og se henne, er det ingen hjelp å få og jeg kan ikke forstå noe gyldig grunn til å bli behandlet så dårlig.

Veldig dyktig og god lege!

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Dr. Jørgensen er en utrolig dyktig og varm lege, som har god oppfølging og lytter når man trenger det.
Anbefales!!

Skuffa

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Hun er flink på enkelte ting, men å gjøre videre behandling eller sende henvisning til spesialister er hun dårlig på, hvis det har blitt gjort behandling eller vurdering før for lenge siden. Virker som hun har liten forståelse for at ting kan endre seg over tid. Litt skuffa over hennes håndteringer av problemene jeg har kommet med. Hadde hørt en del postivt om henne.

Tillitsfull og dyktig

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Han har vært min fastlege siden 80-tallet. Han lytter, tar problemer på alvor og spør relevante spørsmål. Har tar på alvor det du sier, noe som har medført at han har avdekket ting som spesialister har oversett. Gang på gang har han vist seg veldig kunnskapsrik. Han er også effektiv og får konsultasjonen unnagjort uten at jeg noen gang har følt meg avvist. Han har flinke legesekretærer og kontoret har utviklet seg i alle disse årene. Kontoret er i det hele tatt drevet på en effektiv og moderne måte uten at de har mistet mennesket i pasienten av syne! De har vært der for meg når jeg har trengt dem!

Trygg, kunnskapsrik og blid

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Byttet til Helana etter at min fast lege gikk ut i permisjon. Er veldig godt fornøyd med henne. Hun er kunnskapsrik, lyttende og effektiv. Følger meg veldig godt opp og tar meg på alvor. Skaper gode relasjoner med pasient gjennom sin væremåte. Anbefales!