Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Faglig sterk, omsorgsfull, erfaren og klok

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Jeg har hatt Heienberg som lege i 30 år. Han er faglig sterk, kunnskapsrik og meget godt oppdatert. I tillegg er han flink til å se meg som pasient og møter meg alltid på en profesjonell og fin måte.

hyggelig lege

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Har hatt han kort tid som lege. Er hyggelig og imøtekommende. Følger ikke opp det jeg trenger og har måtte finne ut av ting på egen hånd, Fant en lege som forsto alvoret, og hjalp til gjennom en tlf samtale av mine bekymringer.måtte bytte lege. Generelt sett en ok almenlege, men funket ikke helt for meg denne gang.

Omtrentlig

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Jeg har bare erfaring med Flå som vikar for fastlege, men konkluderer dessverre med at om man har et problem som ikke har en "medisinsk" løsning (altså ikke direkte sykdom), ville han ikke vært en lege jeg valgte. Han er dessverre heller ikke det eneste eksempelet ved Nygårdsgaten, på at man må gå om kontoret for å få skikkelig behandling for å nå fram til legen på en fungerende måte for pasienten. Men sikkert flink med barn.

Fantastisk

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.

derfor holder jeg på fastlegen min

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Jeg har hatt Helen berg som fastlegen siden fastlegeordningen kom, og har aldri vurdert å skifte. Dette fordi han behandler meg med respekt og likeverd. Videre lytter han og gir seg tid til å forklare. Hvis det er noe han skal sjekke opp og gi meg tilbakemelding på, så gjør han det, enten ved å ringe eller sende sms. Han holder det han lover. Jeg stoler på hans faglige vurderinger .