Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Helena anbefales på det sterkeste!

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Fantastisk flink lege! Lettfattet, lystig og trivelig. Enkel å prate med og veldig kunnskapsrik. Hun gjør det veldig behagelig å være på legetime. Skulle ønkse jeg kunne ta henne med meg når jeg flytter fra Bergen. :)

Effektiv, men litt lite tid

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Jeg har inntrykk av at det blir litt lite tid hver time. I tillegg en del forsinkelse, men dette kan skyldes andre ting. Var litt ulike opplevelser, da jeg gjerne skulle ha hatt litt mer informasjon eller veiledning i enkelte tilfeller. Alt i alt god og profesjonell behandling hver gang.

Anbefales ikke

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Framstår som travel og lite interessert i å lytte. Forklarer ting på en overdrevet enkel måte, som oppleves nedlatende.

Dyktig

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Var såpass fornøyd med Jørgensen etter hun var vikar for min tidligere fastlege, at jeg valgte å bytte. Hun framstår som faglig dyktig og når jeg presenterer problemstillingen har hun som oftest en løsning når jeg er ferdig å prate. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og at hun tar meg på alvor. Vil tørre å påstå at hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Drømmelegen

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Har hatt Heienberg som lege siden jeg flyttet til Bergen som 19 år gammel student. Han fulgte meg gjennom tre svangerskap (jeg gikk aldri til jordmor men valgte å gå til han) og gjennom større og mindre plager gjennom de siste 20 årene. Hele familien går til han. han er legen til mine barn som han har fulgt opp på en fantastisk måte, og til min mann. Heienberg lytter, viser tillit og tar seg tid. Hos han tas man på alvor. Kan ikke tenke meg en bedre lege.