Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Fantastisk Fastlege

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Har tidligere hatt en offentlig lege som ikke hadde tid og lot alltid pasienter sitte og vente lenge. Alexander har derimot alltid tid, og har enda ikke opplevd og få time på dagen om det er noe kritisk. Proffesjonell og alltid blid og hyggelig med ordentlig svar og hjelp. Anbefales på det sterkeste!

Faglig dyktig

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Torkil har vært min fastlege i mange år. Han har vært støttende når ting i livet har vært vanskelig, faglig dyktig, rasjonell og ikke nølt når det har vært nødvendig. Han får ting gjort! Han er sympatisk, rett på og interessert i meg som menneske.
En alle tiders lege jeg virkelig kan anbefale.

Tøff lege

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Nystedt er en lege med mye humor, han er jordnær og hyggelig. Han er lett å snakke med, og man får følelsen av at han forstår. Det eneste minuset er at han kanskje ikke er så flink til å undersøkte pasienten, men heller flink til å gi henvisninger og resepter.

Min tidligere fastlege

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Hadde Padkær Andersen som fastlege i ca 3 år, gjennom 1 hjerneslag og perioden rundt dette. En hyggelig lege, med stor faglig kunnskap. Det eneste jeg kan anmerke negativt er at han dessverre i en periode (mens han skrev bok tror jeg) virket lite forberedt til timer og brukte første 10 minuttene på å lese seg opp på historikken din. Når det er sagt vil jeg si at han er profesjonell, og akkurat som en annen nevnte er han en person som tar deg på alvor. Byttet fastlege etter flytting, men vil anbefale ham til den som trenger en tilgjengelig fastlege med stor profesjonalisme.

Flink lege

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Dr andersen tar seg tid til å høre på deg og er faglig flink. Tre leger klarte ikke å stille min diagnose, men Dr Andersen klarte det etter en stund. Anbefales