Sondre Berntsen Haugen

Autorisasjon (2020)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Sondre Berntsen Haugen er en av 51 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Sondre Berntsen Haugen

Skuffelse.

Møtte ham første gang i fjor vår etter at vår fastlege sluttet. Greit nok, men ung. Det var får fastlege også, da vi begynte hos ham. Nå skulle vi inn for andre gang, og få noen resepter fornyet. Altså andre gang på over ett år. Og møter en helt annen mann, som hadde landet på noe vi ikke forsto (jeg og mannen går sammen, av praktiske årsaker og etter begges valg pga behov for samme tester osv)- og som vi aldri i løpet av 20 år hadde hørt, fra fastlegen som kjente oss. Kom med anbefalinger som vi VET vi ikke kan, da det vil kunne medføre fare for oss som gastric bypass opererte. Ble litt flau over å ikke ha satt seg mer inn i saken men forble like lite lyttende og like overbevist om at han hadde rett uansett- til de grader at jeg (som har min jobb innenfor det offentlige og har vært i kontakt via dette OGSÅ) lurte på om den kontakten spilte inn. Han vil ikke passe for oss fremover, og vi leter derfor etter alternativer.

Fantastisk lege

Det beste legen som jeg kunne få. Veldig empatisk og forståelsesfull.Lytter og diskuterer problemet og finner riktige tiltak som passer for meg.

Omsorgsfull , omtenksom , dyktig

Er glad for å ha Sondre H.som fast lege. Lett å snakke med, viser mye interesse for pasientenes problemer og gir riktig vurdering og ærlig svar på spørsmål. Håper at han fortsetter med det.

Fornøyd.

Dr. Haugen tar seg rikelig med tid til å sitte med pasienten, ta til seg og høre på pasienten. For meg er dette i stor kontrast til de fleste fastleger som ofte haster med å få ut pasienter. Dette er et svært pluss og noe jeg håper blir opprettholdt.

Jeg opplever Dr. Haugen som svært rasjonell og forståelsesfull, det eneste jeg mangler litt er følelsen av at løsninger blir funnet. Jeg føler ofte at problemstillinger går litt fram og tilbake og løsninger ikke forekommer. Jeg er sikker på at dette vil bli bedre med erfaring.

Generelt er jeg ganske fornøyd. Dr. Haugen er en jordnær person. Jeg får følelsen av at jeg blir hørt og verdsett. Han har også utrolig bra stil og et flott kontor.