Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Profesjonell, empatisk, lyttende

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Hun ble min nye lege etter at min lege sluttet. En veldig hyggelig kvinne som hører på det jeg sier. Opplevde hun som både trygg og flink og har mye kunnskap. Får følelsen av at hun bryr seg, hun er omsorgsfull og et varmt medmenneske!
Hun tar symptomer på alvor, og følger opp med prøver og undersøkelser. Gir alltid tilbakemelding på prøvesvar. Ringer opp hvis noe er "galt" på prøver. Føler meg 100% ivaretatt!!
Anbefaler henne på det varmeste. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Hyggelig og god fastlege, flink til å se og løse problemer og er "on point". Fremstår veldig erfaren, ansvarsfull og kunnskapsrik. Har lett for å sette seg inn i andres situasjoner og vise empati. Følte meg trygg på å få den hjelpen jeg trengte av henne.

Lytter ikke til pasienten

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Nedlatende måte å snakke til pasientene på. Tar ikke psykiske sykdommer på alvor. Vanskelig å snakke fortrolig med, uten å bli dømt.

Trygg, relativt rask time, seriøs.

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Hadde han da jeg flyttet til kommunen, han oppfattet raskt problemene mine og begynte behandling raskt. Følte dog at behandlingen ble noe ensidig da prøvene ikke kom tilbake med et "svar", men følte likevel at jeg ble tatt seriøst hele veien. Endte med å bytte lege til en nærmere meg, noe jeg angrer på. Skulle gjerne hatt Torkil enda.

De som jobber i resepsjonen er svært hygglige, opplevde aldri noe sure miner eller dårlig humør. De virket interessert i deg og var svært behjelpelige når du kom innom for et spørsmål/over telefon

Meget dyktig

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Alexander Nysted er fastlegen til min mor. Han er veldig snill og hyggelig. Kan anbefale. Vi er kjempefornøyd.